Beneficii pentru sănătate ale pierderii în greutate a prunelor

Beneficiile Prunei - Care sunt efectele nutrienților asupra sănătății noastre

Erik Datorită bogatelor sale vitamine și minerale, pruna este folosită ca leac pentru multe boli și ajută la slăbirea prin întărirea sistemului digestiv cu conținutul de fibre pe care îl conține.

Acestea sunt sursa de energie de vitamina A, vitamina C, folat, vitamina K, vitamina B1 și minerale precum magneziu, fosfor, zinc, calciu, zinc, fluor și potasiu. De asemenea, oferă fibre alimentare și oferă calorii scăzute, fără grăsimi dăunătoare. Bun pentru constipație și hemoroizi:  grame de prune verde sunt 1.

Cea mai mare parte a fibrelor se află în pielea fructului.

Prezentare generală

Aceste prune sunt deosebit de bogate în pectină din fibre solubile. În tractul digestiv, pectina nu este digerată de enzimele digestive, dar atinge o consistență blândă și progresează prin absorbția excesului de apă. În acest fel, constipația și hemoroizii pot trece. Perfect pentru sănătatea ochilorPrunele conțin vitamina C și beta-caroten, despre care se știe că sunt benefice pentru menținerea sănătății ochilor și pentru prevenirea degenerescenței maculare și a cataractei legate de vârstă.

De fapt, prunele constau din carotenoizi, luteină și zeaxantină, care oferă protecție împotriva efectelor nocive ale razelor ultraviolete.

Beneficiile prunului

Echilibrează hormonul estrogenic! Este recomandat de experți, deoarece susține prunul cu hormoni de estrogen, pe care femeile ar trebui să le consume cu siguranță. Nu este suficient pentru a scădea singur colesterolul rău, dar poate fi numărat printre fructele care împiedică acumularea colesterolului oxidat în venă și protejează împotriva obstrucției vasculare și a bolilor cardiace aferente. Vitamina C este, de asemenea, una dintre cele mai importante vitamine pentru prevenirea bolilor precum astmul, artroza, cancerul de colon și reumatismul.

Datorită acestui efect conținut în prune roșii, duce la beneficii pentru sănătate ale pierderii în greutate a prunelor împotriva îmbătrânirii. Pruna roșie conține fitoflavonoide și vitamine accelerează regenerarea țesutului conjunctiv.

ŞTIRILE ZILEI

Prin urmare, pruna roșie întârzie îmbătrânirea. De asemenea, sprijină procesele de pierdere în greutate și ajută pentru un corp mai ferm. Previne cancerul de colonStudiile au arătat că prunele sunt un puternic preventiv împotriva cancerului de colon atunci când consumă zilnic palmele 1.

Motivul principal pentru aceasta este că pruna este bogată în fibre solubile și conține epicatechină. Pruna, care este bogată și în antioxidanți, este o substanță puternică care combate și radicalii induși de cancer. Prebiotic în mod natural: Fibra pectină pe care o conține fermenți în intestinul gros și produce compuși care pot fi hrăniți cu bacterii benefice din intestine.

În acest fel, digestia devine sănătoasă, peretele interior al intestinului este protejat și se obțin mai multe beneficii din alți nutrienți.

  • Prunele uscate, benefice pentru pierderea în greutate
  • Mananca stop mananca pierderi in greutate povesti de succes

Crește imunitateaConținutul ridicat de vitamina C poate ajuta la întărirea sistemului imunitar. Aceasta vitamina este responsabila de rezistenta organismului la infectii si inflamatii. Sursa de antioxidanți! Majoritatea antioxidanților din prune roșii din organism prin eliminarea radicalilor liberi și protejează sănătatea cardiovasculară.

Valori nutritionale

De asemenea, protejează împotriva astmului, bronșitei și cancerului. Rata de fibre este mare! Datorită conținutului ridicat de fibre, echilibrează nivelul de zahăr din sânge. Vitamina C adaugă rezistență sistemului imunitar.

Sus - Reglarea greutatii corporale.

Mai ales pruna verde conține multă vitamina C. ÎNVĂȚĂ ANemiaBoli precum anemia și deficiența de fier duc la probleme grave precum oboseala și grăsimea, căderea părului și neputând rămâne însărcinată.

Beneficiile prunei verzi includ fierul și calciul. Puteți depăși anemia consumând o mână de prune verzi pe zi, cu beneficii pentru sănătate ale pierderii în greutate a prunelor alimentație sănătoasă. Ajută la slăbit În procesul de pierdere în greutate, organismul este pus într-un proces de catabolism.

beneficii pentru sănătate ale pierderii în greutate a prunelor

Cu alte cuvinte, corpul este distrus și reconstruit. Pruna roșie este un foarte bun susținător al restructurării organismului. Mai ales cei care susțin dieta cu efect de prune roșie este foarte mare. Pruna roșie este foarte bogată în fibre și ajută la reglarea glicemiei ar trebui inclusă în lista de diete.

beneficii pentru sănătate ale pierderii în greutate a prunelor

Apetitul se deschide și are efect tonic: Pruna verde este consumată în mod tradițional datorită proprietăților sale apetisante și tonice.

Îmbunătățește circulația sângeluiPrunele conțin vitamina K și potasiu, capabile să absoarbă fierul în organism. Pruna conține suficient fier și cupru pentru a ajuta la formarea globulelor roșii și, de asemenea, ajută la purificarea sângelui și la menținerea unei circulații sanguine sănătoase. Inima este prietenoasă! Previne colesterolul și diabetul. Protejează vasele împotriva colmatării datorită proprietăților sale antioxidante. Are o proprietate de curățare, are efect protector împotriva degenerescenței maculare.

Generalitati

Consumul de porții 3 pe zi previne dezvoltarea degenerarii maculare. Pruna consumată dimineața pe stomacul gol este mai utilă. Oferă absorbție de fier Când se consumă prune roșii, absorbția fierului în organism este mai ușoară și mai rapidă. Datorită prunei roșii, fierul necesar de celulele roșii din sânge poate fi întâlnit astfel încât circulația sângelui în organism să fie mult mai bună și să poată fi prevenită problema anemiei.

Mai ales după consumul de carne roșie și ouă, biodisponibilitatea fructelor poate fi crescută alegând pruna ca fructe. Îmbătrânește lent și bun pentru piele: Datorită vitaminei C ridicate pe care o conține, protejează pielea declanșând producția de colagen și o menține tânără.

X5 arzătoare de grăsimi echilibrul electrolitilorCantitatea mare de potasiu din prune servește ca electrolit necesar pentru funcționarea eficientă a celulelor și țesuturilor din organism. În plus, consumul lor în mod regulat poate ajuta la îmbunătățirea contracției musculare în organism.

Care sunt avantajele Prunei?

Ficat prietenos! Oferă oboseala hepatică și a șofranului cu fibrele pe care le conține. De asemenea, previne problemele musculare datorate depozitului de magneziu.

  • Prunele - beneficii si retete sanatoase
  • Scădere în greutate la 18 ani

Cu toate acestea, ca și prunul verde, este bogat în vitamina C și întărește țesutul conjunctiv. Previne scăparea și menține pielea tânără.

Efectele consumului de pătrunjel asupra organismului. Beneficii pentru sănătate - vreausastii

Unul dintre beneficiile prunei verzi este că poți învinge înfometarea consumând o mână de prune verzi pe zi cu o alimentație sănătoasă. Scade colesterolulPectina, care este una dintre fibrele solubile din prune, este eficientă în scăderea beneficii pentru sănătate ale pierderii în greutate a prunelor ridicat. Această caracteristică este eficientă nu numai pentru scăderea colesterolului la om, dar și la animale. Previne oboseala, menține viguros. Intareste dintii!

Cele mai importante beneficii pentru prune și suc de prune

Se spune că atunci când mănânci prune în mod regulat, întărește dinții la fel ca merele. Menține un nivel ridicat de sănătate dentară.

beneficii pentru sănătate ale pierderii în greutate a prunelor

Protejează sănătatea oaselorPotrivit cercetărilor, prunele sunt un tip de alimente cu proprietăți care protejează sănătatea oaselor.

Prunele, care atrage atenția prin structura sa care mărește densitatea oaselor, permite vindecarea mai rapidă a fracturilor. Mai ales pentru femeile aflate în perioada menopauzei, se recomandă consumul de prune uscate frecvent.

Purifică toxinele din plămân! Unul dintre beneficiile pentru fumători este eliminarea toxinelor din plămâni. Atunci când pruna este consumată, reduce deteriorarea țigării la plămâni.

Prunele conțin, de asemenea, cantități mari de minerale precum mangan, cupru și magneziu. Oferă o sursă bună de fier Anemia apare atunci când organismul nu are suficiente globule roșii sănătoase, ceea ce fierul ajută la crearea. Lipsa de respirație, iritabilitatea și oboseala sunt semne de anemie ușoară. Sucul de prune este o mare sursă de fier și poate ajuta la prevenirea și tratarea deficienței de fier.

Previne degenerarea macularăBeneficiile prunului includ prevenirea degenerarii maculare, care este o deficiență vizuală legată de vârstă, numită punctul galben în rândul publicului. Degenerarea maculară, care este arătată ca fiind cauza principală a deficienței vizuale grave la persoanele cu vârsta peste 65, este mai puțin frecventă la persoanele care consumă prune zilnic.

Accelerează metabolismulPruna care conține substanță Niacin accelerează metabolismul și arde grăsimea corporală într-un timp scurt.

beneficii pentru sănătate ale pierderii în greutate a prunelor

B Se recomandă consumul regulat pentru a beneficia de beneficiile prunului care conține vitamina 6 și acid patotenic. Valorile nutriționale ale prunei: câte calorii? Denumire științifică: Factorul de conversie a grăsimilor: 0, Valorile componente sunt pentru g comestibile de alimente.

Asevedeași