Cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui

Celebrities Scăderea grăsimilor din spate este mușchiul înfundat pe partea inferioară a spatelui cauzat de obiceiurile alimentare nesănătoase, lipsa de exerciții, stresul și somnul necorespunzător. Foarte frecvent, schimbările simple de dietă vă pot ajuta să scăpați de grăsimea din spate, dar depozitele care au fost acolo de mult timp sunt greu de scăpat fără antrenament adecvat pentru tonifierea musculaturii spate.

Sfat 1: Cum să pierdeți grăsimea din burtă - Diagnosticare May, stai sus să arzi grăsimea din burtă

Un exercițiu de 30 de minute de zi cu zi, concentrându-se doar pe partea inferioară a spatelui, este esențial pentru a aduce organismul înapoi în formă.

Metodele suplimentare includ obiceiurile adecvate de dormit, modificările dietei și includerea proteinelor și fibrelor în dietă. Exerciții fizice simple și eficiente: Iată câteva antrenamente ușor pentru a scăpa de grăsimea din spate.

Ridicarea picioarelor - poziția în poziție ascunsă, folosind o minge de exerciții Acest exercițiu tonifică mușchii de grăsime mai mici și, de asemenea, îi întărește.

cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui

Un alt avantaj suplimentar este faptul că tonurile musculaturii coapsei și a vițelului îi fac să pară puternice și ferme. A efectua: Lie pe un covor moale cu mâinile de partea laterală și picioarele s-au alăturat și întins pe mingea de exerciții.

Asigurați-vă că genunchii sunt drepți Acum respirați adânc, puneți picioarele pe minge, mutați-o mai aproape și ridicați fese Începătorii pot folosi mâinile pentru sprijin Mențineți poziția timp de 5 secunde, apoi expirați și reveniți în poziție.

  1. Cele 3 modalități cele mai bune de a pierde grăsimea din spate
  2. Cochrana pentru pierderea în greutate ideală
  3. Scăderea în greutate care apare din cauza lamictalului
  4. Antrenamentul de forță poate ajuta la promovarea pierderii de grăsime, inclusiv a grăsimii inferioare a spatelui.
  5. Cum arde rapid grăsimea din burtă în 2 săptămâni

Este recomandabil să faci aceste antrenamente de grăsime din spate de de ori în mod regulat. Cobra Pose - Bhujangasana Cobra Pose popular cunoscut sub numele de bhujangasana este una dintre celebrele tehnici de reducere a grăsimii spatelui inferior și întărirea spatelui. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a vindeca orice tip de dureri de spate cu care s-ar putea confrunta.

Ecuația de pierdere a grăsimii

Acest lucru trebuie făcut într-un ritm lent pentru rezultate eficiente și pentru a salva organismul de la crampe. A efectua: Așezați-vă pe burtă, cu palma pe podea lângă umăr.

21 de exercitii pentru intretinerea coloanei vertebrale

Degetele de la picioare ar trebui să fie îndreptate spre peretele din spatele tău. Inspirați adânc și ridicați corpul superior cu presiunea descendentă pe palmă, până când vă simțiți ușor întinși pe partea inferioară a spatelui.

  • Centru de pierdere în greutate în Ihansi
  • Pentru a se pregăti de această încercare grea, el secretă hormoni feminini: estrogen şi progesteron.
  • Cum să pierdeți grăsimea din spate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Tratamente si exercitii pentru a scapa de grasimea din spate Dacă grăsimea din spate vă deranjează, există câteva lucruri pe care le puteți face.
  • Obiceiuri de succes în pierderea în greutate

Țineți poziția timp de secunde. Expirați și reveniți încet în poziție. Făcând cele mai bune exerciții pentru grăsimea din spate mai mică de de ori pe zi, vă veți ajuta să vă mențineți o spate puternică și potrivită. Maimuțele Kick Donkey Kicks au multiple beneficii pentru corpul inferior, tonusul musculaturii spatelui inferior fiind unul dintre ele.

Este o modalitate excelentă de a păstra forma corpului inferior și de a menține un vițel și coapse potrivite și tonifiate. Acestea trebuie efectuate cu mare grijă pentru a preveni deteriorarea musculară a spatelui și a picioarelor. Cei cu condiții tipice de spate ar trebui să evite tensionarea excesivă.

  • Pneumonie pierdere în greutate severă
  • Nuci, semințe și uleiuri vegetale cu moderatie Mâncăruri cu conținut scăzut de grăsimi Cele mai proaste alimente pentru pierderea in greutate sunt: Snack foods - chips-uri, cookie-uri, bomboane Fast food - cartofi prăjiți, hamburgerii grași, pizza Carbohidrați rafinați - paste albe, pâine și orez Carne slabă Băuturi zaharoase - sifon, ceaiuri îndulcite, sucuri, băuturi de cafea fanteziste Subliniați alimentele proaspete, întregi din dieta dvs.
  • Corpul tuturor depozitează grăsimea diferit.
  • Pierderea de grăsime folosind greutăți

A efectua: Pe un covor moale, coborâți pe toate patru, păstrând spatele drept Începând cu piciorul stâng; păstrați-l pliat la genunchi și extindeți-l spre partea din spate Obiectivul ar trebui să fie acela de a avea piciorul îndreptat spre tavan.

Rămâneți pusi, numărați la 10, apoi reveniți la poziția inițială. Efectuați cu piciorul stâng de 15 ori, apoi treceți la dreapta și repetați.

cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui

Făcând 2 astfel de seturi va fi de ajutor în vindecarea grăsimii inferioare a spatelui. Îndoire laterală - Postură de ședere Îndoirea laterală îmbunătățește rezistența spatelui și reglează fluxul sanguin spre întregul corp superior. Este esențial să faceți coturi laterale dacă doriți să scăpați de depunerile de grăsime de pe spatele dvs. A efectua: Așezați-vă pe un covor moale, cu spatele drept. Trageți piciorul drept în interior și lăsați piciorul stâng să o băutură de slăbire extindă lateral.

Ridicați ambele mâini deasupra capului și îndoiți cât mai mult piciorul întins. Ținta este să vă îndoiți până când simțiți tragerea la spate.

You May Also Like

Respirați și reveniți la poziția inițială. Efectuați aceste exerciții pentru a scăpa de grăsimea din spate de 20 de ori pe fiecare parte în seturi de 10 pentru a preveni tensionarea excesivă a taliei, crește treptat.

Crăpăturile laterale Ciupercile laterale sunt foarte benefice pentru regiunea abdominală, coapsele și partea inferioară a spatelui. Ajută la mușchii tonului și scapă de grăsimile care sunt acolo de mult timp și refuză să meargă permanent. Practicandu-vă abdomenele în mod regulat, veți îmbunătăți rezistența generală a corpului. A efectua: Întinde-te pe spate pe un covor moale, înșurubă degetele și pune-l în spatele capului.

Alegeți alimente mai sănătoase

Acum ridicați ambele picioare în aer la 30 de grade Inspirați și pliați simultan și aduceți piciorul stâng lângă abdomen și cotul drept pentru a atinge genunchiul. Repetați cu cealaltă față. Efectuați aceste exerciții pentru a pierde grăsimea inferioară a spatelui pentru ambele părți alternativ.

Faceți în mod regulat seturi pentru a avea spatele în formă în câteva săptămâni. Vezi mai mult: Inner Workout pentru coapse 6. Înapoi Flexibilitate Înapoi Flexibilitatea este cea mai simplă formă de exercițiu pentru a reduce grăsimea inferioară a spatelui și trebuie făcută din când în când pentru a regla curgerea sângelui în spate.

Acest lucru este necesar mai ales după ce ați stat sau ați stat într-o singură poziție pentru o lungă perioadă de timp. A efectua: Stați în poziție verticală, cu o masă din față care are o înălțime pentru a ajunge la talie. Mențineți distanța de la masă echivalentă cu partea superioară a corpului și brațele întinse.

Acum încet, inhalează și îndoiți să atingi palma pe masă.

Verificați-vă dieta

Cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui poziția timp de de secunde. Expirați și reveniți la poziția în picioare. Repetați aceste antrenamente pentru grăsimea inferioară a spatelui cel puțin de 10 ori pentru a relaxa mușchii spatelui inferior și a îmbunătăți fluxul cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui sânge.

Este, de asemenea, un exercițiu ideal de încălzire înainte de o sesiune de antrenament complet. Ridicare cu picioare înclinate Angrenați în picioare au un nivel mediu de dificultate, dar sunt foarte eficiente pentru întregul corp, în special spatele și coapsele inferioare. Acest exercițiu necesită multă rezistență, astfel încât cei cu probleme majore înapoi sau genunchi să nu facă acest exercițiu. A efectua: Stați cu spatele drept, picioarele la distanța lungimii umărului și mâinile din spatele capului cu degetele filetate.

Întreținând spatele cât mai drept, ridicați piciorul drept și încercați să atingeți genunchii cu cotul stâng, inhalați simultan. Întoarceți-vă la poziție și expirați.

9 cele mai bune exerciții de grăsime din spate Stiluri de viață | voluntarii.ro

Repetați pentru celălalt picior. Efectuați acest exercițiu de 15 ori fiecare pentru ambele picioare. Acesta va cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui grăsimea inferioară a spatelui și îl va întări.

cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui

Vezi mai mult: Cum sa scap de armele slabe 8. Back Bends Coborârile din spate se fac în principal pentru a întinde partea inferioară a spatelui, care se înghesuie dacă stăm prea mult timp. Este, de asemenea, un exercițiu de încălzire pentru partea inferioară a spatelui înainte de a începe sesiunea de antrenament.

Asevedeași