Cum să ne ardem grăsimea corpului.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Mini-ghid: cum sa ardem eficient grasimile.

Serena Solomon 7. Am făcut asta câte opt ore pe zi timp de șase zile.

Pe alocuri, ruta era atât de abruptă încât trebuia să iau bicicleta pe umăr. A fost și extrem de cald, vreo 35 de grade Celsius. Cu toate caloriile pe care le-am ars, m-aș fi așteptat să mă întorc acasă mai slab cu câteva kilograme.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE pastilele alimentare funcționează cu adevărat arderea grăsimilor

Dar nu s-a întâmplat așa, dintr-un motiv simplu: la finalul fiecărei zile, am mâncat cantități imense de mâncare, parțial pentru că simțeam că merit. Mi-am zis că pot mânca orice după orele alea petrecute pe bicicletă în soarele fierbinte.

Dar creșterea apetitului nu e singura modalitate prin care corpul compensează pentru sport. Poate să regleze și cantitatea de mișcare pe care o faci între ședințele de sport. Poate că ai auzit de activitatea termogeneză, pe scurt NEAT.

scădere în greutate la bcp

Descrisă inițial de James Levine de la clinica Mayo la începutul anilorse referă la caloriile pe care le arzi în timpul activităților fizice care nu implică dormit, mâncat sau exerciții structurate - activități precum gătitul, scrisul la tastatură, grădinăritul, curățenia. Sună trivial, dar ai fi surprins cât de mult contribuie NEAT la arderea zilnică de calorii.

Formular de căutare

Diferența dintre două persoane poate fi și de două mii de calorii pe zi. Când ne odihnim, majoritatea dintre noi ardem o calorie per kilogram pe oră.

Dintre cele doua surse de energie pe care le foloseste corpul, grasimile si carbohidratii, muschii nostri prefera carbohidratii, pentru ca acestia produc ATP energie mult mai rapid — sunt mai usor de transformat in energie.

Asta e rata metabolică de relaxare sau RMR. Dacă stai pe scaun și te uiți la ecranul laptopului, arzi cu cinci procente mai multe calorii sau între zece ș douăzeci de calorii pe oră, conform acestui studiu.

Dacă te ridici și mergi prin casă, arzi cu zece procente în plus.

  • Corpul pierde in greutate
  • Foto: Facebook.
  • Cum ”arde” corpul tău grăsimea? Și cum putem intensifica aceste ”arderi”? - Exquis
  • De ce slăbești atât de greu, deși depui efort
  • Mini-ghid: cum sa ardem eficient grasimile. - Andrei Rosu
  • Ce inseamna, de fapt, acest lucru?
  • Cum ardem grasimea din jurul taliei Ce face corpul tău când încerci să arzi grăsimile.
  • Arde grăsimea cu exerciții și dietă rapid

Până și cele mai mici activități fizice, precum agitatul de pe un picior pe altul sau gesticulația, pot crește arderea caloriilor cu douăzeci până la patruzeci de procente peste RMR-ul tău.

Ședințele de sport care ard multe calorii te taxează fizic și mintal. De multe ori ești obosit după ele și te doare tot corpul cum să ne ardem grăsimea corpului lucru pe care mulți și-l doresc și plătesc și antrenori pentru asta.

pierderea de grăsime dht

Dar aceste exerciții apocaliptice au consecințe. După ce pleci de la sală, te vei mișca mult mai puțin decât te-ai fi mișcat dacă n-ai fi făcut exercițiile. Pur și simplu pentru că nu mai ai energie.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Așa că, în loc să-ți gătești, o să comanzi mâncare online. În loc să faci treburi prin casă, o să le amâni.

  • Scădere uriașă în greutate într-o săptămână
  • Стратмор сидел на диване, небрежно положив «берет-ту» на колени.
  • 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog
  •  - Шифр-убийца.
  • Cum 'arde' corpul grasimea? | Medlife
  • Он думает, что я балуюсь наркотиками.

În loc să faci o plimbare după cină, o să te uiți la seriale pe Netflix. E o altă formă de compensare, doar că în loc să mănânci mai mult după sport, arzi mai puține calorii.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Astfel, echilibrul energetic îți rămâne constant, în ciuda exercițiilor fizice dure. Ce e și mai interesant e că tot mai multe cercetări arată că, dacă arzi multe calorii prin exerciții, corpul se ajustează și utilizează mai puțină energie la alte activități.

Metoda japoneză pierde grăsime

Să zicem că ești moderat de activ. Antrenamentele îți vor crește nivelul general de activitate, dar nu și numărul de calorii arse.

Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.

Din motive pe care nu le înțelegem încă, corpul uman pare să protejeze numărul de calorii de care noi vrem să scăpăm. Cercetătorul Herman Pontzer de la Hunter College a explicat fenomenul arderii limitate de energie în acest articol: Dacă ne forțăm corpul, putem crește consumul de energie, cel puțin pe termen scurt.

Comentarii

Dar scădere în greutate în 3 săptămâni noastre sunt niște aparate complexe și dinamice, care au evoluat timp de milioane de ani, în medii în care resursele erau limitate, așa că le au învățat să țină sub control consumul de energie.

Dieta și exercițiile sunt instrumente diferite cu eficiențe cum să ne ardem grăsimea corpului. Ce mănânci sau nu mănânci e mult mai important decât ce faci la sală.

Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil. Tot ce trebuie să faceți, este să vă adaptați dieta și antrenamentul la obiectivul vostru fitness. Există multe greșeli pe care le puteți comite din neștiință. Aflați din articolul nostru 7 sfaturi despre cum puteți să vă luați la revedere de la grăsimea corporală și să vă mândiți cu o masă musculară bine definită.

Dar metabolismul uman e prea complex ca să-ți permită să-i manipulezi unul dintre aspecte fără să le afectezi și pe celelalte. Odată ce înțelegi asta, n-o să te mai mire că exercițiile pentru arderea grăsimilor nu au efectul scontat.

scăderea greutății corporale

Da, poate că ard multe calorii. Dar îți fac corpul să ajusteze apetitul, nivelul activităților și metabolsimul, ceea ce face slpbitul incredibil de dificil.

care biscuiți este bun pentru pierderea de grăsime

Nu poți slăbi prin sport decât dacă ai grijă la toate celelalte aspecte și găsești echilibrul energetic perfect. Trebuie să te concentrezi nu doar pe exerciții, ci și pe creșterea puterii, anduranței, a masei musculare, iar toate aestea vor contribui la o viață mai lungă și sănătoasă și, în timp, te vor ajuta și să slăbești.

Asevedeași