Cum să slăbești în piscina ta. Post navigation

Piscina te ajuta sa slabesti

De Georgiana Dorobanțu Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă Vrei sa slabesti si sa ai un corp perfect tonifiat fara prea mare efort?

Florin Neby te învață ce exerciții să faci la piscină ca să slăbești

Suna utopic, dar chiar este posibil. Exercitiile in apa sunt ideale pentru intreg organismul, atat pentru copii Vrei sa slabesti si sa ai un corp perfect tonifiat fara prea mare efort?

Exercitiile in apa sunt ideale pentru intreg organismul, atat pentru copii, cat si pentru adulti. Un alt avantaj major este faptul ca activitatea fizica in apa prezinta cele mai mici riscuri de accidentare, fiind in acelasi timp indicata pentru persoanele obeze, dar si pentru cei care au probleme cu articulatiile sau coloana vertebrala. Pentru aceste exercitii vei avea nevoie de o minge de plaja.

8 reguli de care sa tii cont daca vrei sa slabesti in timp ce inoti

Cu cat mingea este mai mare, cu atat exercitiile vor fi mai dificile. Exercitiul 1 Stai in picioare in psicina, cu apa pana la nivelul gatului.

Pierdere în greutate 18 ani de sex feminin pqq arsură de grăsime

Ridica un picior, astfel incat sa fie paralel cu fundul piscinei. Pastreaza picioarele cat mai drepte, in timp ce impingi apa cu ambele brate.

Băuturi de scurgere pentru pierderea în greutate pierdere în greutate c3g

Schimba piciorul pe care te sprijini, o data la 5 secunde, fara sa opresti miscarea mainilor. Nu uita sa pastrezi picioarele drepte pe tot parcursul exercitiului. Efectueaza exercitiul pe o durata de 30 de secunde. Exercitiul 2 Tine in brate mingea pentru plaja, in timp ce plutesti pe spate, cu picioarele drepte si lipite.

elimina grasimea corporala in mod natural puteți pierde grăsime prin cocoș

Intoarce-te spre stanga, facand o rasucire completa, pana ce ajungi iarasi cu fata la suprafata. Foloseste-ti intreg corpul pentru a te rasuci in apa si respira cand ajungi la pozitia de start. Continua exercitiul timp de 30 de secunde, alternand directia de cum să slăbești în piscina ta.

pierderea în greutate aproape de data scadenței hashtag-uri populare de pierdere în greutate

Exercitiul 3 Stai in apa cu fata in jos si tine mingea de plaja in maini, la suprafata apei, cu bratele perfect drepte, intinse inainte. Pastreaza bratele perfect drepte, in timp ce tragi cu rapiditate mingea sub tine, pana la nivelul coapselor. Cand mingea este la nivelul copaselor, indoaie bratele si ridic-o la suprafata, in pozitia de start. Repeta apoi miscarea, pastrand bratele si picioarele drepte.

Inotul, cea mai buna metoda de a slabi

Cand mingea va ajunge la nivelul abdomenului, te va ridica la suprafata cum să slăbești în piscina ta vei putea respira. Daca esti incepatoare, tine capul la suprafata apei pe toata durata exercitiului.

Repeta exercitiul timp de 30 de secunde. Exercitiul 4 Stai in partea mai putin adanca a piscinei. Coboara bazinul in apa, ridicand simultan picioarele spre suprafata apei, astfel incat numai varfurile sa fie vizibile la suprafata apei. Corpul tau trebuie sa formeze un "V" larg la nivelul coapselor, iar numai capul si degetele de la picioare sa fie vizibile la suprafata. Mentine-te in aceasta pozitie impingand apa cu mainile, in miscari circulare.

pierdere în greutate uvb este cafeină bună pentru pierderea în greutate

Pastreaza pozitia pentru 30 de secunde. Daca degetele de la picioare nu se mai vad la suprafata apei, largeste unghiul "V-ului" si incordeaza abdomenul. Exercitiul 5 Stai cu fata la marginea piscinei si tine-te cu mainile de margine sau de bara de sustinere.

Intinde picioarele in spate, aproape de suprafata apei.

Exercitii in apa, pentru un corp perfect! - Dietă & Fitness > Intretinere - voluntarii.ro

Tine picioarele lipite, perfect drepte, si loveste apa cu putere asemenea unui delfinastfel incat sa faci valuri la suprafata apei. Miscarile pe care le faci trebuie sa implice intreg corpul, nu numai picioarele.

Efectueaza exercitiul timp de 30 de secunde, iar daca nu rezisti atat, separa picioarele si misca-le pe rand in sus si in jos.

Asevedeași