Grăsimea ar trebui să slăbească

10+ Best Rețete de slăbit images | slăbit, sănătate, planuri dietă

By Radu Antoniu May 9, 0 Cu tricoul pe tine pari subțirel iar cu tricoul jos pari gras? Foarte mulți oamenii nu se pot hotărî dacă să ia masă sau să slăbească pentru că sunt la fel de nemulțumiți de mărimea lor dar și de definire. Confuzia duce la indecizie iar indecizia e unul dintre principalele motive pentru care mulți băieți nu fac progres la sală. Aici devine util articolul ăsta.

  • Să Slăbesc sau să iau Masă? Află ce ar trebui să faci – Think Eat Lift
  • Datorita efectului sau de lifting,saloanele de frumusete folosesc masti de gelatina.
  • 10+ Best Rețete de slăbit images | slăbit, sănătate, planuri dietă

O să te ajute să te decizi care ar fi cea mai bună alegere pentru tine, în funcție de condiția fizică în care ești acum. Vom analiza mai multe categorii de oameni: 1. Grași cu foarte puțină masă musculară 2. Grași musculoși 4. Slabi cu burtă 6. Natural Slabi Pentru fiecare categorie în parte am să-ți spun ce cred eu că trebuie făcut și de ce.

Odată ce ai indentificat în care categorie te afli, vei afla în sfârșit răspunsul la întrebarea: Ar trebui să iau masă sau să slăbesc? Ești gata? Hai să începem! Care e corpul la care vrem să ajungem?

grăsimea ar trebui să slăbească

Acuma, înainte de toate, vreau să clarificăm un lucru: Recomandările de mai jos sunt pentru estetică, deci oamenii care se antrenează ca să arate bine. E important de făcut distincția asta pentru că modul cum arăți și performața fizică nu sunt același lucru. La ce mă refer când zic estetică? Mă refer la un corp care arată ceva de genul ăsta: Umeri lați, talie subțire, spate în formă de V, piept pătrățos masculin și brațe groase dar definite.

Într-adevăr cei de mai sus sunt la un nivel foarte avansat dar cred că așa vor să arate în final majoritatea băieților care merg la sală.

Dacă vrei să afli mai multe despre ce anume face un corp mai estetic decât celălalt, vezi filmulețul  Cum îți faci un corp estetic.

Ce este slăbitul din greutate?

Bun, deci presupunând că fizicul de genul ăla e și scopul tău, hai să vedem acuma ce trebuie să faci în funcție de situația în care te afli.

O să începem cu categoria celor mai grași. Grași cu puțină masă musculară Aici ne referim la o persoană care deși are o greutate mare, nu prea are grăsimea ar trebui să slăbească musculară.

În mod evident, cea mai bună alegere a lor ar fi să slăbească. O să dureze o vreme dar de fapt ei au potențialul de a face cea mai spectaculoasă transformare în decursul unui an. Așa cum am zis în articolul Cum să crești în Masă Musculară și să slăbești Grăsime în Același Timp , datorită rezistenței la insulină și procentului mare de grăsime corporală, începătorii grași pot crește foarte bine în masă musculară chiar dacă sunt la deficit caloric.

E singurul scenariu în care corpul folosește energia obținută din arderea grăsimii corporale pentru a susține creșterea musculară. E destul de șmecher dacă stai să te gândești. Celor din categoria asta le-aș recomanda să urmeze Programul de Definire XO. În alimentație vor menține un deficit de calorii pentru a permite slăbirea de grăsime iar la sală se vor antrena pentru forță pentru a stimula creșterea musculară. Grași musculoși Spre deosebire de prima categorie, o mare parte din greutatea acestor oameni e masă musculară.

Cea mai bună strategie și pentru ei e să slăbească. Asta le va grăsimea ar trebui să slăbească masa musculară și le va reduce mult talia făcându-le pieptul, spatele și brațele să pară mai mari. Partea faină și în cazul ăsta e că procentul mare de grăsime corporală probabil o să le permită încă să facă progres la sală în primele săptămâni de deficit.

Ăsta e motivul pentru care mulți oameni care pornesc grași pot crește în masă musculară când scad din greutate. Și lor le-aș recomanda să urmeze Programul de Definire XO. În alimentație ei vor menține un deficit de calorii pentru a permite slăbirea de grăsime și vor respecta un raport corect de macro-nutrienți în special proteine pentru a susține masa musculară și forța la sală.

Antrenamentele grăsimea ar trebui să slăbească greutăți mari vor ajuta la menținerea masei musculare sau chiar la creștere iar exercițiile cardio vor avea un loc secundar.

Musculoși cu ceva grăsime Asta e probabil cea mai faină categorie în care să te afli. Construirea de masă musculară, partea cea mai grea e rezolvată, acum trebuie doar să reduci procentul de grăsime corporală ca să-ți dezvălui mușchii. Deci alegerea potrivită e definirea.

Odată cu slăbirea de grăsime vor apărea pătrățelele pe abdomen, talia se va micșora mult făcând spatele și pieptul să pară mai mari, umerii vor părea mai lați, pieptul va căpăta o formă mai pătrățoasă masculină, mușchii brațelor vor avea separație vizibilă iar umerii vor căpăta o formă rotunjită.

Ce este slăbitul din grăsime?

Mulți oameni nu înțeleg cât de mult contează definirea pentru un corp fain. Cel mai bun mod de a pierde în greutate mental mult, mult, mult mai importată decât masa.

În amândouă situațiile se antrena la fel și avea același nivel de dezvoltare musculară dar din cauza definirii crescute arăta mult mai bine în a doua poză.

Știi care cred că e principala problemă a oamenilor din categoria asta? De foarte multe ori ei nu-și dau voie să slăbească pentru că și-au fixat în minte că trebuie să aibă o anumită greutate sau anumite măsurători. Deseori supraestimează câtă masă musculară au și grăsimea ar trebui să slăbească câtă grăsime au.

Acuma, oamenii pe care-i vedem noi la sală nu sunt la potențialul genetic, evident, și totuși ei vor să aibă 85kg la cm și vor să fie și definiți pe deasupra. Not gonna happen bro, decât dacă ești la un nivel de elită și te antrenezi corect de peste 8 ani. Deci, cei musculoși cu ceva grăsime ar trebui să grăsimea ar trebui să slăbească ca să arate excelent chiar dacă vor fi mai mici la măsurători. Pentru slăbit le-aș recomanda  Programul de Definire XO. Îi va ajuta grăsimea ar trebui să slăbească seteze alimentația pentru a slăbi doar grăsime iar antrenamentele minimaliste îi vor ajuta să-și mențină sau crească forța chiar dacă abilitatea lor de recuperare e mai scăzută.

Mi-ar plăcea să spun că vor putea crește și în masă musculară în timp ce grăsimea ar trebui să slăbească dar adevărul e că de cele mai multe ori ei nu mai pot face asta  fiind deja un nivel avansat de dezvoltare musculară. Ei întreabă cel mai des dacă ar trebui să ia masă sau să slăbească.

Ce Arzatoare De Grasimi Folositi? cumpara pastile dietetice fen online

În general eu consider că ei ar trebui să înceapă cu o perioadă de slăbit. Da, da, știu, pentru unii sună a blasfemie pentru că deja sunt destul de mici și dacă slăbesc și mai mult, o să fie literalmente subțirei. Au dreptate, e o obiecție bună dar sunt câteva motive întemeiate pentru care recomand asta: 1.

Ca începător sau începător-intermediar poți să crești în masă musculară într-un ritm bun chiar și atunci când slăbești. Ai numai avantaje.

Pentru copii

Pe de altă parte dacă ai începe cu o perioadă de masă într-adevăr vei lua masă musculară ceva mai repede 1. În scurt timp vei ajunge prea gras și va trebui să slăbești oricum.

Câte calorii trebuie să ard zilnic ca să slăbesc? Slab mod arzător de grăsime cum să ia cele mai puternice pastile de slăbit din lume. Cum arzi de calorii dieta de ardere a grăsimii din burtă Slabit prin alergare ce este in pastile de dieta alli.

Slăbind grăsime la început te pregătești pentru o perioadă de luat masă pe termen lung. Nu sună mai bine? Iei mai eficient masă musculară fără grăsime când ești mai slab. Asta se întâmplă datorită sensibilității crescute la insulină care te ajută să te folosești mai eficient de carbohidrați și datorită nivelurilor mai crescute de testosteron.

Află mai multe despre asta din articolul Pregătiri pentru Perioada de luat Masă 4. Slăbirea de grăsime e cel mai rapid mod de a-ți face corpul mai fain. Chiar dacă o să fii mai mic la greutate și măsurători, vizual vei arăta mai musculos decât înainte din cauza definirii crescute. Uită-te la poza de mai sus cu fratele meu Andrei. În a doua poză avea cu 6kg mai puțin decât în prima! În poza a treia avea 4 luni de când începuse o perioadă de luat masă și încă arăta la fel de definit. Deci ăsta ar fi sfatul meu.

SLABESTE RAPID cu otet din cidru de mere

Când ai de ales între a fi prea slab pentru o perioadă sau prea gras pentru o perioadă, aș alege întotdeauna să fiu prea slab. De ce? Pentru că apoi pot lejer să iau kg în jumătate de an și încă să arăt bine la final. Purgatoriul Înainte să trecem mai departe aș mai vrea să adaug ceva foarte important la secțiunea asta. E vorba despre oamenii blocați în ceea ce se numește în lumea fitness-ului purgatoriu.

  • Slabire rapida 10 kg in 10 zile
  • Acasă Copii mici Ponderea carbohidraților în dieta zilnică este.
  • Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic - 2 Comentarii

Ăsta e punctul în care o persoană e nemulțumită în mod egal și de mărimea lor dar și de definire și nu se pot concentra pe nici una dintre ele. Au impresia că dacă slăbesc o să fie prea subțiri și dacă iau masă o să fie prea grași. Și au dreptate. Dar chiar și așa, trebuie să facă o alegere!

Dacă nu, vor continua să stagneze luni întregi sau câteodată ani întregi.

grăsimea ar trebui să slăbească

Oamenii ăștia nu mănâncă îndeajuns de mult încât să susțină creșterea masei musculare și nici nu mănâncă îndeajuns de puțin încât să slăbească grăsime. Ei practic mănâncă la menținere și fac greșeala să-și modifice foarte des rutina de antrenament crezând că acolo e problema. Dacă te regăsești în situația asta de purgatoriu în care corpul tău arată la fel de 6 luni încoace, atunci îți recomand să faci o alegere fermă între o perioadă de definire și una de masă și să o menții cel puțin 3 luni.

Dacă trebuie să slăbești ți-aș recomanda să urmezi  Programul de Definire XO pentru primele luni. Apoi după ce ajungi în punctul în care îți vezi definite pătrățelele de pe abdomen, te vei schimba pe surplus caloric ca să începi să iei în greutate. Cu planul de alimentație și rutina de antrenament din program vei putea crește în masă musculară cu doar puțină grăsime.

grăsimea ar trebui să slăbească

Slabi cu Burtă Slab cu burtă ar fi cineva care deși are relativ puțină grăsime corporală, are și foarte puțină masă musculară și oase subțiri ceea ce-i face să pară lați în bazin.

În general ei au predispoziția genetică să depoziteze grăsime în jurul taliei și foarte puțin pe brațe și picioare. Dilema lor e că ei deja sunt slabi și nu vor să slăbească mai mult doar ca să dea jos grăsimea de pe burtă dar nici nu vor să mănânce mult și să riște să-și facă talia mai groasă.

Îmi dau seama că e o situația dificilă în care să te afli dar în decursul unui an poți să faci schimbări foarte mari.

50 Best Pt slabire images | slăbire, sănătate, diete

Soluția e să-ți lățești mult umerii și să-ți micșorezi talia. Deci ce e de făcut? Să iei masă sau să slăbești? Asta o situație în care cred că ar fi bine să urmărești recompoziția — adică slăbirea de grăsime și creșterea în masă musculară simultan.

Pentru femei

Deși schimbările sunt mai încete decât atunci când te focusezi total doar pe un țel, alegem opțiune asta pentru a evita să arăți prea slab sau prea gras. Am scris un articol lung care explică exact cum să faci asta, se numește Ești Slab dar ai Burtă? Află Soluția în doi Pași. Îți recomand să-l citești. Natural Slabi Prin natural slabi mă refer la acea oameni care sunt subțiri de când se știu și nu s-au îngrășat niciodată chiar dacă au mâncat cât au vrut.

Pentru ei strategia e evidentă, trebuie să ia masă. Acuma, acești indivizi de multe ori susțin că le e imposibil să facă asta indiferent cât mănâncă dar de fapt ei pot numai grăsimea ar trebui să slăbească nu știu cum. În general acești oameni nu mănâncă așa de mult pe cât cred. Deși poate ei mănâncă mult cantitativ la o masă sau două, totalul de calorii consumat în acea zi grăsimea ar trebui să slăbească acea săptămână nu e foarte mare.

Am scris un articol despre asta se numește Cum pot lua cei Natural Slabi Masă Musculară și de acolo poți afla cum să consumi mai multe calorii în așa fel încât să poți crește în greutate cam Partea faină la oamenii naturali slabi e că ei iau mai greu grăsime decât ceilalți, de aceea în primele luni aproape toată greutatea pe care o iau va fi masă musculară.

Concluzie Cam astea ar fi răspunsurile mele la întrebarea Ar trebui greutățile ajută la pierderea de grăsime Slăbesc sau să iau Masă? În continuare îți recomand să descarci și să citești Harta spre un corp Frumose un ghid care aprofundează mai mult ceea ce am discutat aici și-ți dă țeluri de forță și măsurători pe care să le urmărești.

Ce părere ai avut despre articol? Ai ceva de adăugat? Ai vreo întrebare? Ne auzim în secțiunea de comentarii mai jos! No Comments Bogdan on May 10, at am Super articolul, chiar aveam nevoie de asa ceva. In ultimele luni am intrat si eu in acel purgatoriu, nu sunt multumit nici de cat de definit sunt, nici de cata masa musculara am.

Incepeam definirea, dar dupa o saptamana renuntam, ma vedeam mult prea grăsimea ar trebui să slăbească. Din cauza ca sunt foarte inalt, daca slabesc kg este o diferenta foarte mare. Nici nu stiu ce sa fac, momentan sunt in surplus caloric de o saptamana.

Asevedeași