Modalități naturale de a stimula pierderea de grăsime. Ceaiuri simple, efecte complexe

4 modalități de a stimula arderea grăsimilor - Doza de Sănătate

Una dintre ele este dieta ketogenică.

a5 arzătoare de grăsimi cel mai bun moment pentru a arde grăsime

Aceasta presupune renunțarea la consumul de carbohidrați. În urma acestei schimbări, organismul este forțat să declanșeze un proces metabolic numit cetoză.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

În cetoză, organismul arde grăsimile, deoarece le folosește ca sursă de energie. Poate fi vorba atât despre grăsimile depozitate în corpcât și despre cele din alimentație. Ficatul începe să producă corpi cetonici, care oferă energie inimii și creierului.

pierdere în greutate lethbridge alberta pierdere în greutate și sănătate ideală pentru viață

Redu consumul de carbohidrați Primul pas pentru a stimula arderea grăsimilor este reducerea substanțială a consumului de carbohidrați.

Nu trebuie să mănânci mai mult de 15 — 20 grame pe zi. În acest fel, organismul nu mai poate folosi glucoza sau zahărul ca sursă de energie.

dumneavoastră

Prin urmare, corpul își procură energia din acizii grași și grăsimile depozitate. Glicogenul este glucoza depozitată cum să slăbească metabolismul ficat și mușchi.

Atunci când vine vorba de cetoză, glicogenul nu mai reprezintă o rezervă, ci principala sursă de energie pe care organismul începe să o folosească pentru a-și îndeplini funcțiile zilnice. În primele zile, oboseala și proasta dispoziție sunt normale, deoarece corpul încearcă să se adapteze aportului redus de carbohidrați.

1. Redu consumul de carbohidrați

Citește și: O dietă săracă în carbohidrați — 7 meniuri 2. Adaugă ulei de cocos în dietă pentru a stimula arderea grăsimilor A doua recomandare pentru a stimula arderea grăsimilor prin cetoză este adăugarea uleiului de cocos în dieta zilnică.

Uleiul de cocos conține grăsimi numite trigliceride cu lanț mediu, care se absorb ușor în organism. Ficatul transformă aceste grăsimi în cetoneniște surse excelente de energie. De fapt, uleiul de cocos conține acid lauric, o substanță oferită ca tratament copiilor bolnavi de epilepsie care declanșează cetoza fără nevoia de a reduce consumul de carbohidrați. Adaugă grăsimi sănătoase în alimentație Un alt pas pentru a stimula arderea grăsimilor este adăugarea grăsimilor sănătoase în alimentație zilnică.

Printre acestea sunt incluse și următoarele: Ulei de măsline Ulei de cocos Unt Important este să consumi o cantitate echilibrată. Dacă vrei să slăbești, un consum excesiv de grăsimi poate mări aportul caloric zilnic.

2. Adaugă ulei de cocos în dietă pentru a stimula arderea grăsimilor

În plus, este necesar să alegi grăsimi cât mai naturale. În acest fel, poți înlocui cu succes produsele bogate în aditivi chimici din comerț. Te-ar putea interesa și: Alimente care ajută la arderea grăsimii localizate 4. Mărește aportul de proteine Dacă vrei să stimulezi arderea grăsimilor, trebuie să optezi pentru un aport mediu spre ridicat de proteine. Ficatul obține aminoacizi prin digerarea proteinelor.

Cele mai bune metode naturale de slăbire în iulie 31, by Bianka Leave a Comment Pierdeți în greutate — cele 15 sfaturi ale dieta noastre.

Acești aminoacizi produc glucoza necesară pentru a transforma cetonele în energie utilizabilă. Totodată, proteinele sunt vitale pentru a proteja musculatura în urma pierderii în greutate. După cum știi deja, odată cu arderea grăsimilor, poți pierde și masă musculară. Avantajele cetozei Slăbești rapid prin folosirea grăsimii depozitate în corp ca sursă de energie.

Totuși, nu este o metodă drastică în comparație cu o dietă săracă în carbohidrați. Cetoza ajută la metabolizarea carbohidraților atunci când sunt readăugați treptat în dietă. Organismul învață să folosească grăsimile într-un mod mai eficient.

Cele mai bune metode naturale de slăbire în - UTT Romania

Efectul se păstrează de-a lungul timpului. Dieta ketogenică este foarte sățioasă. Nivelul anxietății care declanșează mâncatul pe fond nervos este redus, întrucât adaugi o cantitate mare de grăsimi sănătoase în alimentația zilnică. Efecte secundare ale dietei ketogenice Chiar dacă arderea grăsimilor pare atrăgătoare, trebuie să ții cont de faptul că orice cură de slăbire implică anumite riscuri.

Dieta ketogenică este naturală și te învață să mănânci sănătos, însă schimbările pe care trebuie să le faci în alimentație pot cauza anumite efecte secundare. Cele mai frecvente sunt: Amețeală și dureri de cap. Aceste simptome pot apărea după a treia zi, deoarece creierul are nevoie de glucoză pentru a funcționa. În plus, corpii cetonici pot provoca anumite schimbări când încep să funcționeze. Procesul de adaptare poate cauza amețeli atunci când te ridici sau te miști prea repede.

Respirație urât mirositoare sau gust metalic în gură.

iubeste-te sa slabesti ce sa mananci pentru a slabi nhs

Se întâmplă adesea ca o cantitate mare de corpi cetonici să ardă grăsimile în acest fel. Urină urât mirositoare. Acest efect este cauzat de eliberarea modalități naturale de a stimula pierderea de grăsime prin urină. Transpirație excesivă. La fel ca în cazul urinei, transpirația reprezintă o modalitate de a elimina corpii cetonici din organism. Lipsă de calciu. Există o legătură între consumul ridicat de proteine și pierderea calciului prin urină.

moduri ușor ciudate de a slăbi pierde în greutate coxswain

Aceasta ține de numărul de acizi necesari pentru digerarea proteinelor. Stabilitatea oaselor modalități naturale de a stimula pierderea de grăsime foarte sensibilă la echilibrul acido-bazic din organism. Pentru a evita această problemă, este indicat să iei un supliment de calciu.

Asevedeași