Obiective de pierdere în greutate recompense

Obiective de pierdere în greutate recompense

16 moduri de a vă motiva pentru a pierde în greutate

Există șase strategii mentale care vă ajută să vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate. În primul rând, fi agresiv răbdător cu tine! Spuneți că este săptămâna unu din planul dvs. Mâncați mese sănătoase, ați tăiat deserturi și lucrați zilnic.

Cea mai eficienta dieta: pierderi in greutate contra cost

Sfârșitul săptămânii vine, iar scara arată o picătură de 1 lire. Aceeași poveste în săptămâna următoare.

pierdeți în greutate în timp ce vă culcați

Nu ascultă acea voce mică care îți spune că e fără speranță. Spuneți acea voce să faceți o excursie pe jos și poate să luați unul Obiective de pierdere în greutate recompense Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face Obiective de pierdere în greutate recompense pierderea în greutate pe termen lung este satisfacerea ritmului dvs.

Dacă vă lipiți de o dietă inteligentă și de un plan de exerciții, veți reuși. Apoi, verificați pe Facebook de fiecare dată când mergeți la sala de sport și lăsați-vă sistemul de asistență să cunoască de fiecare dată când atingi un obiectiv. Te va face să te simți răspunzător față de cineva de la tine.

Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate

Un studiu din a constatat că responsabilitatea față de altcineva și acordarea suportului este un motiv de mare motiv pentru femeile care încearcă să piardă sau să mențină greutatea. Are sens! Fluctuațiile zilnice sunt frecvente și au adesea puțin de-a face cu pierderea reală în greutate. Cântărirea în fiecare dimineață poate fi un adevărat joc de minte, care afectează atitudinea și alegerile dvs. În schimb, cântăriți-vă o dată pe săptămână.

motive să slăbești fără să încerci

Faceți-l în același timp al zilei de fiecare dată și în haine similare sau nu aveți haine deloc! Și amintiți-vă că numerele de pe scară nu spun toată povestea.

7 moduri fără calorii pentru a vă recompensa pentru pierderea în greutate

Este foarte posibil ca corpul tău să devină mai puternic sau să piardă centimetri, chiar dacă nu aruncă kilograme în fiecare săptămână. Acordați atenție modului în care se potrivesc hainele, aspectul general și, bineînțeles, cum vă simțiți.

Și dacă săptămânile se întâmplă și numărul nu se înmulțește, asigurați-vă că nu faceți greșeli comune care împiedică pierderea în greutate.

Vreți să pierdeți greutatea și să o păstrați bine. Aceste cinci strategii vă vor ajuta să faceți acest lucru.

Este minunat să aveți o țintă, dar este, de asemenea, important să setați obiective mici, ușor de gestionat pe tot parcursul procesului. Dacă obiectivul dvs. Dacă doriți să fie o mărimea șase, începeți să renunțați la o mărime.

🏥 Recompense nealimentare pentru pierderea în greutate în plan 2020

Stabilirea de obiective mai mici vă va ajuta să vă recunoașteți progresul și să vă mențineți motivați, iar în cele din urmă vor contribui la obiectivul dvs. De fiecare dată când întâlnești unul din acele mici goluri, pierdeți în greutate cu drojdia de bere o mică răsplată. Dar nu înfrângeți scopul prin sărbătorirea cu o jumătate de pizza și o băutură fierbinte!

Stick cu recompense nealimentare. Bucurați-vă de o nouă pereche de pantaloni odată ce ați lovit dimensiunea mai mică. Sau recompensa-te cu o zi la domiciliu spa, complet cu o lectură DIY facială și vinovăție-plăcuță lectură.

Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare. Vara este un sezon de trei luni care se pretează bine la pierderea în greutate. În plus, multe alimente cu calorii mai scăzute precum fructele și legumele sunt în sezon. Stabilește-ți obiective realiste în această vară pentru a te ajuta să îți atingi pierderea în greutate dorită și să te ajute să te simți excelent pentru o distracție de vară.

Indiferent ce plutește barca ta Ce zici de a te recompensa cu o sticla мин депозит бинарный опцион apa super-dulce? Este o metodă ușoară și ușoară de a mări consumul de apă. La începutul săptămânii, faceți o listă cu mesele și gustările pe care intenționați să le aveți.

poti sa slabesti pe lamictal

Apoi folosiți acest lucru ca o listă de verificare și asigurați-vă că bucătăria dvs. Este mai ușor să faci alegeri sănătoase dacă ai un castron de fructe delicioase așezat pe tejghea și lista este ceea ce o vei obține acolo!

De la Obiectiv la Rezultat

Apoi, în fiecare zi, scrieți tot ceea ce intenționați să mănânce și tot ce mâncați. Fii sincer și scrii totul.

Meriți o răsplată!

Acest lucru vă va ține la răspundere față de dvs. Pentru rețete fără vinovăție, hrana găsește, trucuri de sfaturi și multe altele, înscrieți-vă pentru e-mailurile zilnice gratuite sau vizitați Hungry Girl! Related Content.

Asevedeași