Obiectivele de scădere în greutate

3 elemente cheie într-un regim de scădere în greutate - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Deseori ne descurcăm să scăpăm de greutate, angajându-ne într-un fel de rutină nerealistă și promisem că "acest lucru va fi diferit". Dar ce veți face acum să pierdeți greutatea pe care nu ați încercat-o deja?

Când cineva spune: "Sunt supraponderal și vreau să scap de greutate", ei trebuie să implementeze schimbări în comportamentul lor care să permită scăderea în greutate.

1. Nu se ţin diete după metode auzite, necertificate de un specialist

Meriți să vă concentrați asupra dvs. În loc să urmați o dietă scrisă pentru mase, dați seama de modificările pe care le puteți aduce la rutina curentă.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Pornirea unui jurnal de produse alimentare este o modalitate simplă de a începe. Menținerea unui jurnal de produse alimentare este cel mai eficient mod de a vedea ce obiceiuri alimentare lucrează și nu funcționează pentru dvs. Implicați cum să slăbești în 2 luni scrieți tot ceea ce mâncați pentru câteva zile. În mod ideal, acele zile ar fi atât zile regulate, cât și câteva zile atipice, cum ar fi zilele când ați mers la o petrecere sau la un restaurant.

Notați ce ați mâncat, ce ați băut și cât timp. Observi obiceiuri? Unde erau capcanele tale?

sfaturi pentru pierderea în greutate obezitate

Când mâncasei ceea ce aveai de gând să mănânci? Răspunzând la aceste întrebări și găsindu-vă de ce s-au întâmplat aceste lucruri, puteți începe să obțineți controlul asupra obiceiurilor Obiectivele de scădere în greutate și să vă învingeți dilemele de pierdere a greutății.

Cum să setați obiectivele de scădere în greutate by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este probabil unul dintre pașii mai dificili ai unui program de scădere în greutate. Cât de mult trebuie să pierzi și cum calculezi numărul ăsta? Modul în care majoritatea dintre noi se apropie este alegerea unui număr bazat pe ceea ce am folosit pentru a cântări sau, probabil, ceea ce am dorit întotdeauna să cântărească, dar este un obiectiv realist?

Prin transformarea fiecărui comportament pe care doriți să-l schimbați Obiectivele de scădere în greutate propriul scop individual, este mai ușor să adoptați obiceiuri mai sănătoase pe care le puteți purta cu dvs. Cum pierdeți greutatea este ceea ce trebuie să faceți în continuare pentru a vă menține obiectivele de scădere în greutate.

scădere în greutate grafică

Să vorbim despre cum să realizăm obiective. Faceți-le simple și ușor de realizat. De exemplu: Voi împacheta două gustări acasă în fiecare noapte și le voi aduce la lucru a doua zi.

Voi pierde in greutate facand bariera

În acest fel, îmi sunt la dispoziție alegeri sănătoase dacă îmi este foame la locul de muncă, așa că pot să rămân la rutina mea de mâncare și să mă ușurez să fac alegeri sănătoase și să pierd între 1 și 2 lire sterline pe săptămână. Având un scop este minunat, dar dacă nu aveți o strategie, cum puteți obține acest lucru?

Scaderea in greutate pentru copiii supraponderali

Utilizând S. S pecific: Scopul trebuie să fie clar și să sublinieze ceea ce dorești M ușor de realizat: obiectivele sănătoase trebuie să fie măsurabile. Măsura este un semn al progresului tău. Dacă nu poate fi măsurată, progresul nu poate fi urmărit.

Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare. Vara este un sezon de trei luni care se pretează bine la pierderea în greutate. În plus, multe alimente cu calorii mai scăzute precum fructele și legumele sunt în sezon. Stabilește-ți obiective realiste în această vară pentru a te ajuta să îți atingi pierderea în greutate dorită și să te ajute să te simți excelent pentru o distracție de vară.

Dă-ți puțină libertate atunci când urmărești progresul. Permiteți-vă un timp să vă familiarizați cu noul dvs. A atingeți: Scopul dvs. Este posibil să nu puteți pierde două lire Obiectivele de scădere în greutate pe săptămână în fiecare săptămână, mai ales în anumite momente, cum ar fi sărbătorile.

Este în regulă. Obiectivele nerealiste vă vor face să vă simțiți ca un eșec când, în realitate, strategia dvs. Poate nu este posibil să faci gustări în fiecare seară pentru că călătoriți mult pentru muncă. Poate că este mai realist să aduci o grămadă de gustări pentru întreaga săptămână. Nu confundați cu greu ușor. Împingeți-vă în afara zonei dvs. Este întotdeauna inconfortabil atunci când vă schimbați obiceiurile. Dacă obiectivul este cu adevărat atins, cu cât vă implicați mai mult în noul comportament, cu atât mai ușor va deveni; și asta o va face mai confortabilă și poate chiar și a doua natură.

Pagina principala » Pierdere în greutate » Pierdere în greutate pentru femei peste 40 de ani Pierdere în greutate pentru femei peste 40 de ani Pierderea în greutate este greu pentru toată lumea. Dar scăderea în greutate după 40 poate fi o adevărată luptă. Când luați în considerare scăderea în greutate pentru femeile de peste 40 de ani, trebuie să țineți cont de schimbările hormonale unice, de ajustările stilului de viață și de considerațiile privind exercițiile cu care vă veți confrunta atunci când veți atinge acea vârstă specială. Indiferent dacă vă aflați în anii patruzeci sau vă apropiați de deceniul al patrulea, pierdere în greutate este posibil.

R elevant: De ce vă îmbarcați călătoria pentru pierderea în greutate? O faci singur? Schimbarea obiceiurilor presupune un angajament care trebuie să vină de la sine pentru a fi realizat și menținut.

Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate

Poate că nu sunteți gata să începeți să lucrați la obiectivul dvs. Începeți când sunteți gata și când obiectivul este cel mai important pentru dvs. T imely: Amintiți-vă acest lucru este povestea dvs. Fie că este o săptămână, o lună, fie până în vara următoare; stabilirea unui interval de timp vă oferă un punct final în care trebuie să vă atingeți obiectivul. Stabilirea unei limite de timp este, de asemenea, importantă deoarece poate contribui la prevenirea amânării.

cel mai bun dintre arzătoarele de grăsimi

Posturi Populare.

Asevedeași