Odihniți-vă între seturi pentru pierderea în greutate

Pentru pierderea în greutate a stomacului și a laturilor Lista exercițiilor pentru pierderea în greutate. Pentru pierderea în greutate a stomacului arzi grăsime când ciupi a laturilor În fiecare primăvară începem lupta cu faptul că suntem supraponderali. Unii chiar recurg la pastile-minune.

Dar chiar și sugarii știu că rolul principal în războiul împotriva kilogramelor urâte este, desigur, exerciții fizice pentru pierderea rapidă în greutate. Excelent dacă puteți participa la clubul sportiv în mod continuu. Un rezultat excelent va oferi pregătirea acasă.

Durata optimă recomandată de medici a cursurilor este de de minute. Încercați următorul set de exerciții fizice și odihniți-vă între seturi pentru pierderea în greutate prietenii cu un rezultat spectaculos. Încălziți-vă și faceți exerciții fizice pentru pierderea rapidă în greutate Fiecare antrenament trebuie să înceapă cu o încălzire. Muschii și articulațiile trebuie încălzite.

Acest lucru vă va proteja de entorse și leziuni de severitate diferită.

Unde să înceapă pierderea în greutate în sala de sport

Deci, aici mergem. În primul rând, frecați-vă foarte tare palmele până se încălzesc. Se încălzește fața, urechile și gâtul. Apoi, faceți o pereche de mișcări de rotație cu fiecare îmbinare în ambele direcții. Frământarea umerilor și brațelor. Efectuăm mișcări circulare cu umerii înainte de mai multe ori, apoi înapoi.

Mâinile sunt drepte, palmele sunt paralele cu podeaua și privesc în direcții opuse ca și cum ar fi reprezentat un pinguin. Apoi ne întoarcem coatele în direcții diferite, iar în spatele lor - pumnii.

Stai drept, îndreaptă-ți spatele. Faceți viraje în direcții opuse, lăsând corpul inferior nemiscat.

Cum se face corect

Capul privește în fața sa tot timpul. Efectuați 25 de repetări. Apoi, faceți o mișcare circulară cu corpul. Picioarele sunt încă nemișcate.

  • Cum să pierzi grăsimea din jurul feselor
  • Rev pentru a pierde în greutate
  • Cum să slăbești la fată de sală. Cele mai bune seturi de exerciții pentru fetele de slăbit în sală
  • Acasă femei Un set de exerciții pentru mușchii fesieri.

Un set de exerciții pentru pierderea rapidă în greutate acasă Exercitarea feselor Puneți picioarele ușor mai largi decât umerii, îndoiți-le la genunchi cel mai eficient este în unghi drept.

Stai în această poziție cât puteți. Exercițiu ghemuit Faceți seturi de repetări. În timpul ghemuitului, genunchii ar trebui să fie direct deasupra picioarelor.

Pierderea in greutate cu Stronglifts 5x5?

Exercițiu de sărituri Stai jos. Din această poziție, săriți la cea mai mare înălțime posibilă și să reveniți la punctul de plecare. Repetați de 20 de ori.

Video: Cum să faci exerciții fizice în sală Sala de sport pentru mulți rămâne un loc special unde puteți forma mușchi frumoși și reduce semnificativ greutatea. În prezent, diverse diete sunt răspândite în rândul femeilor. Unele dintre ele sunt blânde, permițând să nu se nege jucăuș în obiceiurile lor preferate. Altele sunt foarte stricte, reducând nu numai greutatea, ci și starea de spirit.

Exercițiu "Foarfece" Intinde-te pe spate, îndreaptă-ți picioarele în sus, pune mâinile sub partea inferioară a spatelui. Traversează-ți picioarele și întinde-le cât mai larg. Doar 10 repetări. Exerciții subțiri ale picioarelor Pune-te în genunchi, cu brațele întinse în fața ta.

În ritm rapid, așezați-vă pe fiecare fată, înclinând corpul pentru echilibru. Repetați de de ori. Exercițiu pe jumătate de exercițiu Stand, picioarele întinse puțin mai larg decât umerii, șosetele sunt desfășurate în direcții opuse.

Faceți o jumătate ghemuită într-un ritm lent, zăbovind în partea de jos cât puteți. La aceeași viteză, reveniți la poziția inițială.

Când să schimbați greutatea clopotelor?

Completează 20 de repetări în 2 seturi. Exercițiu Mahi Kick Minți de partea ta. Indoaie piciorul de mai jos. Utilizați piciorul superior pentru a face ascensiuni netede cu amplitudine maximă. Faceți 20 de mach. Repetați în direcția opusă. Exercițiu abdominal Întinde-te pe spate, pune mâinile sub spatele capului, picioarele îndreptate.

odihniți-vă între seturi pentru pierderea în greutate

Trageți genunchii la piept și rupeți-vă de umeri și capul de pe podea și trageți până la genunchi. Reveniți la poziția inițială. Efectuați de 20 de ori 2 seturi.

Mâinile spre partea din spate a capului. Acum ajunge cu cotul până la genunchiul opus.

odihniți-vă între seturi pentru pierderea în greutate

Acum din partea opusă. Exersare presă inferioară Continuând să vă întindeți pe spate, întindeți-vă picioarele drepte la un unghi de 45 0 până la podea și țineți cât puteți. Faceți 10 seturi. Exercițiu pentru a exersa toți mușchii presei Poziția de pornire este aceeași. Îndreptați-vă mâinile către părți și așezați-le pe podea, cu palmele în jos.

Îndreptați-vă picioarele drept în sus. Coborâți încet picioarele în jos, întoarceți-vă în sus, coborâți alternativ la stânga și la dreapta. Faceți de 12 ori în toate direcțiile. Exercițiu Half Bridge Continuați culcat pe spate.

Exerciții de echipament

Mențineți picioarele îndoite la genunchi pe podea, brațele întinse de-a lungul corpului. Ridicați-vă pelvisul cât de sus puteți și coborâți-l.

odihniți-vă între seturi pentru pierderea în greutate

Efectuați mișcarea de de ori. Exercițiu muscular la spate Întins pe spate, poziționează brațele și picioarele perpendiculare pe podea. Înlăturați-vă șoldurile și omoplatele de pe podea, de parcă încercați să le atingeți până la tavan. Faceți 20 de repetări. Exercițiu "înghițiți minciuna" Rulează pe stomac. Ridicați picioarele și brațele drepte la înălțimea maximă. Întinde-te în direcții opuse. Repetați de 30 de ori. Exercițiu de împingere Stai în bar.

Coborâți genunchii la podea. Împingeți podeaua de 10 ori. Stai pe margine și sprijină-ți mâinile pe părțile laterale ale corpului. Odihniți-vă între seturi pentru pierderea în greutate picioarele într-un unghi drept și așează călcâiele pe podea. Trageți pelvisul cu 5 cm dincolo de marginea scaunului, spatele trebuie să rămână drept. Îndoiți coatele la un unghi de 90 0. Urcați în sus. Coturile sunt strict inadmisibile pentru a face parte în direcții diferite. Repetați de 15 ori. Exercițiu manual Stai drept, ridică mâinile în fața ta.

Stai într-o poziție cât poți mai mult timp. Stai pe podea, întinde-ți picioarele la lățimea maximă; întindeți bine corpul înainte, stânga, dreapta. Întindeți-vă pe podea și întindeți-vă brațele și picioarele transversal în direcții opuse adică trageți mâna stângă și piciorul drept și invers. Efectuarea de exerciții pentru pierderea în greutate acasă sprijină tonusul muscular și îmbunătățește calitatea organismului în ansamblu. Veți obține un rezultat rapid dacă efectuați întregul complex în mod regulat.

Dezbaterea despre ceea ce este mai eficient: antrenamentele cardio sau de forță nu au încetat încă. Willis și colegii săi de la Duke University au arătat că exercițiile sunt cel mai bine combinate.

Asevedeași