Pentru pierderea de grăsime

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Iunie 21, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Odată cu apropierea verii, cu toții ne concentrăm asupra unui singur obiectiv: pierderea grăsimii. După cum ați citit pe blogul nostru înainte este pierderea de grăsime în bază nu este chiar atât de dificilă. Asigurați-vă că mâncați mai puțin decât are nevoie de corpul dvs.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Desigur, există multe altele, cum ar fi distribuția macros-urilor dvs. Cu toate acestea, deseori observăm că pierderea de grăsime rămâne o provocare majoră pentru mulți. Nici măcar la începutul unei diete, dar mai ales după ce au trecut primele săptămâni sau luni. De-a lungul timpului, pierderea de grăsime merge mai încet și mai încet, până la acel punct teribil în care nu se mai întâmplă nimic. Aceasta este ceea ce ne vom concentra astăzi: cum te asiguri că te îngrași continuă pierd?

Chiar dacă ați fost ocupat de săptămâni sau luni? Vă oferim 7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime! Sfat 1: Nu mâncați imediat prea puțin Primul sfat este probabil și cel mai important. Dacă consumul a de calorii în condiții de întreținere este bun, de calorii mai jos ar trebui să fie și mai bune, nu?!

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult. Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale.

Ei bine, nu atât de repede. Este una dintre cele mai mari capcane pentru a merge prea repede. Până la urmă, îți dorești rezultate rapide, așa că mergi la o dietă înfometată din prima zi. Dar apoi înaintăm rapid pierderea de grăsime cu zumba săptămâni.

Primele săptămâni au mers grozav, dar acum observați că este din ce în ce mai greu. Ce vei face atunci? Mănâncă și mai puțin? Mănâncă de calorii în condițiile de întreținere? Aceasta este exact problema cu un punct de plecare prea mic. Nu mai țineți nimic în rezervă pentru ca progresia dvs. Acest lucru duce în cele din urmă la recuperare slabă, pierdere musculară, energie redusă, foame extremă și recidivă la sfârșitul călătoriei.

Așadar, nu începe pentru pierderea de grăsime prea jos, dar dă-i timp! Asigurați-vă că păstrați ceva în urmă atunci când devine mai greu. Sfat 2: Construiește-ți cardul încet La fel cum nu este înțelept să mănânci extrem de puțin imediat, de asemenea, nu este o idee bună să începi o oră de cardio pe zi din ziua 1.

Nu va veni ca o surpriză pentru dvs. Prea mult prea mult cardio prea devreme în dieta ta va avea în final același efect ca și consumul prea puțin.

7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime!

Începi exploziv, dar te blochezi și mai repede. Nivelul de energie scade, pierderea musculară în special la nivelul picioarelor devine vizibilă și singura modalitate de a pierde și mai multă grăsime este să crești și mai mult durata cardio.

Acesta va fi un obstacol mental imens, deoarece nivelul dvs. De asemenea, ține cont de faptul că corpul tău se poate adapta bine la condițiile în care se află. Cu greu mănânci și petreci ore pe zi făcând cardio?

Atunci corpul tău se asigură că devine mai eficient în utilizarea energiei. Da, asta înseamnă literalmente că mai mult cardio nu vă mai produce în ceea ce privește pierderea de grăsime.

pentru pierderea de grăsime zahărul gras pierde în greutate

Acesta este un mecanism de supraviețuire al organismului care a avut originea în urmă cu milioane de ani. În perioadele de penurie, corpul trebuie să devină mai economic pentru a supraviețui și acest lucru se întâmplă și atunci când ceri corpul tău prea repede. Creează-ți cardul încet în funcție de evoluția ta, dar nu stai pe banda de alergare timp de 1 de minute pe zi din ziua Sfat 3: reîncărcați-vă din când în când Regimul alimentar zilnic este atât fizic, cât și psihic.

Te înfometezi literalmente pentru a pierde masa corporală și asta poate fi uneori dezamăgitor. Când observi este din ce în ce mai greu realimentare fii o idee buna. Aceasta este o perioadă de 1 până la 3 zile în care mănânci mai mult în special carbohidrați. Efectul acestui lucru este dublu: Refaceți fizic magazinele de carbohidrați, influențați anumiți hormoni care, la rândul lor, au efect asupra foametei și pierderii de grăsimi și contribuiți la recuperarea generală Mental este doar pentru pierderea de grăsime, și uneori chiar necesar, să mănânci ceva pentru pierderea de grăsime mult.

Cu toate acestea, ați fost pe o dietă de mult timp sau vizați un procent extrem de scăzut de grăsimi? Atunci ar fi înțelept să adăugați o referată în fiecare săptămână după un timp, de exemplu în weekend.

Referatele servesc ca o pauză fizică și mentală, pentru pierderea de grăsime încât sunteți încărcat și energizat pentru a continua după aceea.

Nu, în acele zile nu pierdeți grăsime, dar nu subestimați efectul unei referate!

pentru pierderea de grăsime hashtag-uri populare de pierdere în greutate

Sfat 4: Faceți o pauză dacă este cu adevărat necesar Poate aveți un obiectiv mare care nu poate fi atins așa. Poate că în prezent cântărești de kilograme și în cele din urmă vrei să te întorci la Poate că vrei să lucrezi de la un procent de grăsime ceva mai mare la o formă de concurență.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Indiferent de obiectivul tău, orice obiectiv mare trebuie abordat cu răbdare. Pierderea a 60 de kilograme ca în primul exemplu nu se face în 1,2,3.

Acest lucru necesită o cantitate imensă de timp, perseverență și răbdare. O pauză de dietă este literalmente ceea ce sugerează numele: o pauză din dietă. Asta nu înseamnă că aveți de gând pentru pierderea de grăsime mâncați tot ce întâlniți, ci că nu sunteți în lipsă de energie pentru o perioadă și corpul dvs.

În acest fel, hormonii dvs. A lua o pauză cu dieta ta se simte adesea negativ. La urma urmei, nu înaintați înainte sau înapoi pentru pierderea de grăsime de câteva săptămâni, ceea ce face să se simtă ca timpul pierdut. La urma urmei, este orice altceva decât irosit.

După o pauză de dietă, de multe ori sunteți pe deplin motivați să mergeți împotriva acesteia și observați, de asemenea, că corpul dvs. De exemplu, după o pauză de dietă, pentru pierderea de grăsime tale vor merge mai bine, vei fi mai puțin flămând, te vei simți mai bine și, în cele din urmă, pierderea de grăsime va fi din nou într-o viteză mai mare.

Deci nu continuați o dietă nesfârșită dacă aveți un obiectiv mare. După o săptămână sauvă dați seama că este timpul pentru o pauză și vă permiteți o odihnă. Când ești recuperat și gata de plecare, poți da din nou maximul. Sfat 5: rămâneți activ Am menționat mai sus că corpul tău este extrem de inteligent și se poate face mai eficient în timpul unei diete.

  • Endorse 11 Feb Pierderea de grăsime Kanabialica Spania, Recenzii, preț, de unde ar trebui să cumpărați Kannabialica în Spania, exact cum să luați 0 Likes Pierderea de grăsime Kanabialica Spania, Recenzii, preț, de unde ar trebui să cumpărați Kannabialica în Spania, exact cum să luați Procesele de pierdere a grăsimii sunt afectate de mulți factori, cum ar fi dieta, exerciții fizice, stres, hormoni, mediu extern, muncă, relații, printre altele.
  • Cecil vrea să slăbească
  • Această aplicație este ideală pentru ambele sexe: bărbați și femei.
  • Talia - un mijloc pentru pierderea de grăsime
  • Greutate pierdere 35 kg
  • Pierderea în greutate poate face ca perioada mea să întârzie
  • 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog
  • Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate.

La urma urmei, corpul tău nu dorește să piardă grăsime, deoarece acea grăsime este un combustibil valoros în perioadele în care alimentele sunt rare și ajută, de asemenea, la reglarea temperaturii corpului tău. Prin urmare, corpul dvs. Unul dintre aceste moduri este reducerea inconștientă a activității.

În mod normal îți miști mereu mâinile când spui ceva? Mergi mereu în sus și în jos în timp ce suni? Nu poți sta niciodată pe loc? Este posibil ca acest lucru să fie diferit în timpul unei diete.

pentru pierderea de grăsime cum să slăbești să nu crești în vrac

Acest efect contribuie direct la rezultatul dvs. Aceasta înseamnă că deficitul de energie este mai mic și pierderea de grăsime este mai lentă.

Continuați să vă deplasați cât mai mult fără a deveni un obstacol mental. Duceți bicicleta la sală, mergeți la supermarket pe jos sau luați scările în locul liftului.

Talia - un mijloc pentru pierderea de grăsime

Toate lucrurile mici care pot face o mare diferență la sfârșitul călătoriei. Slăbește în jurul claviculei toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu vă va dezamăgi mental.

Te-ai săturat deja de ideea de a urca scările? Deci, pentru pierderea de grăsime este posibil, încercați să continuați în mișcare cât mai mult posibil.

Sfat 6: depășiți jocul mental și aveți răbdare Pierderea pentru pierderea de grăsime grăsime merge rar în linie dreaptă, mai ales când ești ocupat o perioadă. Acest lucru poate fi un pericol dacă stai zilnic pe cântar și asta îți determină întreaga dispoziție. Nu este surprinzător dacă după o săptămână de diete stricte nu ați câștigat nicio greutate pe cântar. Acest lucru vă dă senzația că ceva nu merge bine, că dieta nu funcționează sau că ați lovit un platou, dar asta nu trebuie să fie așa Pierderea de grăsime este un proces stresant pentru corpul tău.

Mâncați puțin, vă antrenați mult și mental trebuie să găsiți un control continuu pentru a nu termina cu o pizza pe canapea. După cum pentru pierderea de grăsime, situațiile stresante determină producerea de cortizol, hormonul stresului.

Și de ce îngrijește din nou cortizolul? Retenție de apă! Acest lucru poate însemna că pierdeți grăsime, dar nu este vizibil pe solzi. Corpul tău întâmpină stres și, ca urmare, păstrează umiditatea, astfel încât greutatea ta atârnă doar în jurul aceluiași punct. Acest fenomen vă poate provoca, uneori, chiar și după o masă invinsă sau înșelată Lichter atunci fii pentru asta!

Proteine pentru pierderea de grăsime

Umiditatea care se păstrează este eliberată și îți părăsește corpul. Acest lucru vă reduce greutatea corporală, umiditatea dispare, iar rezultatul este că arătați mai bine ca niciodată! Acest lucru creează adesea iluzia că trebuie să mănânci mai mult pentru a pierde din nou în greutate, dar acest lucru nu este adevărat. Aceasta este, de asemenea, capcana: blocarea în mai multe alimente și încet văzând acele kilograme pierdute revenind

Asevedeași