Pierdeți în greutate maximă în 8 săptămâni

pierdeți în greutate maximă în 8 săptămâni

Pentru copii

Programul final de 8 săptămâni - partea a 2-a Programul final de 8 săptămâni - partea a 2-a Septembrie 28, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin În acest al doilea bloc de patru săptămâni al Program de 8 săptămâni vom oferi finalul.

Dacă ați urmat partea 1 până acum, sperăm că ați observat mai mult decât doar abs-urile dvs.

Acasă Copii mici Ponderea carbohidraților în dieta zilnică este. Câți carbohidrați ar trebui să mănânci pe zi pentru a slăbi? Te îngrași din carbohidrați Ponderea carbohidraților în dieta zilnică este. Te îngrași din carbohidrați De ce trebuie să știi asta?

Sperăm într-adevăr că v-am schimbat percepția cu privire la care poate fi procesul de transformare a corpului și că antrenamentul și dieta nu sunt numai acceptabile pentru dvs. Sperăm că v-ați dovedit că întreaga voastră lume nu trebuie să se învârtă în jurul fitnessului pentru a obține un corp care arată așa. Dar mai este mult de făcut. În ultimele patru săptămâni, intensitatea este crescută și lucrăm cu greutăți mai mari și mai grele pentru a vă maximiza cu adevărat puterea, astfel încât să încheiați acest program de 8 săptămâni cu o mulțime de PR-uri noi de care să vă lăudați, pe lângă un set de mușchi abdominali blocați.

Ridicarea grea este importantă în timpul unei diete, din mai multe motive decât să te poți lauda. Ajută la prevenirea pierderilor musculare, deoarece îi primește corpului mesajul că deși are mai puține caloriinu ar trebui să renunțe la masa musculară puternic câștigată pentru a menține homeostazia.

Nu poate arde decât grăsime. În ciuda greutăților mai mari, antrenamentul dvs. Te concentrezi doar pe cele mai de bază exerciții, astfel încât să faci doar trei exerciții pe sesiune și să poți continua restul vieții în mai puțin de o oră.

pierde grăsime de sus în jos

Het is dezelfde benadering die wedstrijdbodybuilders gebruiken om die laatste paar druppels water onder hun huid uit te persen en maximale spierdefinitie te krijgen voordat ze het podium op stappen.

Orientare pentru greutăți Faceți fiecare antrenament zilele 1, 2 și 3 o dată pe săptămână și odihniți-vă o zi între fiecare sesiune.

kapsulele arzătorului de grăsimi

Faceți același număr de repetări și seturi pentru fiecare exercițiu în fiecare antrenament, iar seturile și repetițiile se schimbă în fiecare săptămână. Faceți patru seturi de opt pentru fiecare exercițiu în săptămâna 5, apoi cinci seturi de cinci pentru tot ceea ce este în săptămâna 6 și așa mai departe.

Faceți toate exercițiile ca seturi normale și odihniți-vă timp de două-trei minute între seturi rețineți că până la sfârșitul programului, dacă greutățile devin mai mari, trebuie să vă odihniți mai mult decât ați făcut-o în săptămâna 5. Pentru a vă face o idee despre cât de grele ar trebui să fie greutățile în fiecare săptămână, le-am marcat cu contori de intensitate în funcție de procentele maxime.

Ceea ce trebuie să slăbești cu 5 kg. Dieta săptămânală

Nu trebuie să luați numerele în mod literal, ci să le folosiți ca ghid. Săptămâna 5, de exemplu, necesită patru seturi de opt, la la sută din maximul dvs. Dacă știți că scutul dvs. De asemenea, trebuie să împachetați nu mai puțin de de kilograme.

Dacă nu știți care este maximul dvs. Într-o zi separată din săptămână - nici o zi de forță - faci de minute de antrenament aerobic ușor. Acest lucru este destinat în principal pentru recuperare, așa că mențineți-vă ritmul cardiac între și de bătăi pe minut. Pentru a stabili acest lucru, țineți degetul arătător și degetul mijlociu de locul din gât, unde simțiți cum vă bate inima și numărați bătăile timp de șase secunde.

cum să-l determini să slăbească

Înmulțiți asta cu zece pentru a determina ritmul cardiac aproximativ pe minut. Puteți jogați, înota, rândul, ciclul sau puteți face un circuit cu exerciții ușoare de greutate corporală. Puteți adăuga, de asemenea, un antrenament cardio suplimentar constând într-un antrenament cu intervale de intensitate ridicată.

Pentru femei

Încercați să faceți asta într-o zi fără antrenamente de forță, dar dacă nu o puteți face, puteți să o faceți și în aceeași zi încercați să planificați câteva ore între cele două ședințe sau faceți antrenamentul de forță mai întâi dacă o faceți în aceeași sesiune. Faceți o activitate la cel mai mare ritm timp de de secunde pe care să o susțineți și apoi să vă odihniți cât este necesar.

Păstrați asta timp de de minute. Activitățile pot consta în mersul pe bicicletă de antrenament, un circuit de exerciții de greutate corporală sau sprintul unui deal. La un pachet de șase în șapte zile Dacă ați respectat orientările dietetice din partea 1, abs-ul dumneavoastră ar trebui să arate deja rezonabil.

Dar pentru a le oferi polonezul de care au nevoie pentru a arăta cât mai bine pe plajă, există un alt truc pe care îl puteți conjura.

Feedback al experților cu privire la pierderea rapidă în greutate

Urmați acest plan de șapte zile furnizat de Nate Miyaki, CSSN, un antrenor și antrenor de nutriție pentru sportivii de forță.

Începeți cu exact șapte pierdeți în greutate maximă în 8 săptămâni înainte de ziua în care doriți să arătați cel mai bine ziua petrecerii dvs. În acest exemplu presupunem o petrecere sâmbătă. Duminică-miercuri Eliminați toți alergenii potențiali din dieta dvs. S-ar putea să credeți că nu aveți intoleranțe alimentare, dar orice intoleranță pe care o aveți oricât de ușoară poate avea un efect negativ, oferindu-vă un aspect umflat și reținând umiditatea.

În caz contrar, urmați dieta care v-a funcționat până acum. Dacă nu mai faceți progrese cu consumul de 26 de calorii pe kilogram de greutate corporală, este posibil să fie necesar să scădeați la 22 de calorii. Luați-vă două zile complete de odihnă înainte de ziua de vârf, așa că dacă trebuie să fiți acolo sâmbătă, ultimul antrenament de forță trebuie să fie miercuri. Nu mai faceți niciun fel de cardio și dacă o faceți în aceeași zi cu antrenamentul dvs.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Acesta este un antrenament superior al corpului, prin care glicogenul este extras din mușchii din partea superioară a corpului și, prin urmare, carbohidrații pe care îi mâncați de acum înainte vor fi depozitați mai mult în mușchii care au cel mai mare impact asupra plajei: piept, umeri și brațe. După antrenamentele de forță veți începe să încărcați carbohidrați - multe. Încercați să obțineți 4,4 - 6,6 grame de carbohidrați pe kilogram de greutate corporală înainte de a vă culca.

Dacă te antrenezi seara și, prin urmare, nu ai timp să mănânci atâția carbohidrați înainte de a te culca, mănânci jumătate din carbohidrații aceia miercuri și apuci cealaltă jumătate joi. Dacă puteți obține toți carbohidrații de pierdeți în greutate maximă în 8 săptămâni aveți nevoie miercuri, trebuie să reveniți joi la dieta normală. Nu uitați că această perioadă de încărcare a carbohidraților nu este aceeași cu consumul unei mese de contrabandă.

Nu trebuie decât să alegeți dintre sursele sărace de carbohidrați pe care vi le-am oferit în prima parte a programului.

Mulțumesc pentru întrebare. Îmi dau seama că se pare că greutatea obiectivului tău este departe dacă pierzi kilogramele încet.

Dacă simți că pari mic pierdeți în greutate maximă în 8 săptămâni plat joi după o miercuri bogată în carbohidrațimănânci de grame de carbohidrați în această zi. Dacă pari mai moale și balonat, mănânci cu de grame mai puțin.

La un pachet de șase în șapte zile

Continuați să beți cantitatea normală de apă până târziu în acea zi. Nu faceți scădere în greutate transport alimentar drastic, doar apucați niște pahare mai mici sau nu mai multă apă după ultima masă. Continuați să mâncați cantitatea normală de sare până la 24 de ore înainte de a vă prezenta. Așa că, dacă ai folosit sare pe mâncare toată săptămâna, continuă să o faci, dar oprește-te cam o zi întreagă înainte de începerea petrecerii.

Nu trebuie să evitați complet sare, dar nu adăugați sare suplimentară la ceea ce alimentele conțin deja în mod natural.

intoxicație cu mercur pierdere în greutate

De asemenea, evitați sarea. Faza 2.

Asevedeași