Regula 80 20 pentru pierderea de grăsime. 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate
  • Cum să mănânci corect pentru a pierde în greutate
  • 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog
  • Nutriție vs. Exercițiu: 80% Nutriție câștigă
  • de ce regula 80/20 este cea mai bună dietă - Mâncat Sănătos
  • CUM SĂ URMAȚI REGULA 80/20 PENTRU PIERDEREA DE GRĂSIME - FITNESS -

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Efectuați ajustări simple pentru a pierde din greutate mai eficient Mulți diete pierd cu greutate cu regula Nu este din punct de vedere tehnic un plan de scadere in greutate, dar dieta functioneaza. Dacă vă urăști după reguli stricte privind alimentele, nu doriți să numărați calorii sau carbohidrați și pur și simplu nu puteți găsi timp pentru echilibrarea macronutrienților complicați, atunci dieta ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră.

Cum să urmați regula 80-20 pentru pierderea în greutate

Ce este Principiul pentru o alimentație sănătoasă este una dintre cele mai ușoare căi de a ajunge și de a menține un corp slab. Planul vă permite să vă bucurați de indulgențe în mod regulat, fără să simțiți felul de vină pe care oamenii o simt deseori atunci când "trișau" pe un plan alimentar strict.

  • Constipația te poate ajuta să slăbești
  • Exerciții pentru slăbit în zona umerilor | Secretele Caloriilor
  • Cum să urmați regula pentru pierderea în greutate
  • Doriti sa fiti suplu, armonios construit, bronzat si rezistent la stres?

Pentru mulți, aceasta este abordarea cea mai echilibrată a unei diete sănătoase și a unui stil de viață sănătos. Indiferent dacă pierdeți sau nu greutate pe plan depinde de câțiva factori: Punctul de plecare.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Dacă dieta actuală implică îngrădiri pe alimente bogate în grăsimi, cu conținut ridicat de calorii în fiecare zi, atunci dieta este probabil să vă ajute să pierdeți în greutate, cel puțin inițial.

Veți înlocui gustările calorice cu opțiuni mai sănătoase și veți face alegeri mai bune la timpul mesei.

Rezultatul ar trebui să fie că mănânci consumați în mod semnificativ mai puține calorii în ansamblu și subțire. Cu toate acestea, dacă dieta dvs. Este posibil să aveți nevoie să evaluați aportul caloric și să vă ajustați echilibrul energetic pentru a pierde în greutate.

Fie că practicați moderarea sau nu. Regula nu este o scuză pentru a mânca sau suprasolicita. În zilele dvs. Singura schimbare este că nu ești atât de rigid cu privire la alegerile tale de mâncare.

De exemplu, într-una dintre zilele dvs.

Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate. Adesea, articole despre teorii nefondate se răspândesc perețelele de socializare și primesc oatenție inutilă din partea publicului larg. În articolul nostru veți citi despre cele8 mituri despre de pierderea în greutate, dietă și antrenament, care se bazează pe cercetărileși pe afirmaţiile experților.

E rezonabil. Dar dacă mâncați trei felii de tort, nu respectați cu adevărat principiul și nu veți vedea nici o schimbare în greutate.

Nutriție vs. Exercițiu: 80% Nutriție câștigă

Nivelul de activitate. Regula 80 20 este perfectă pentru persoanele care participă la un program de exerciții echilibrat și sunt cele mai active dacă nu toate zile ale săptămânii. Exercițiul ajută la echilibrarea caloriilor suplimentare pe care le consumați în zilele dvs.

regula 80 20 pentru pierderea de grăsime

Dacă nu sunteți activ fizic și nu vă exercitați, atunci deficitul de calorii creat de dietă ar putea să nu fie suficient de semnificativ pentru a regula 80 20 pentru pierderea de grăsime o schimbare a scării. Programul tau.

CUM SĂ URMAȚI REGULA 80/20 PENTRU PIERDEREA DE GRĂSIME - FITNESS - 2020

Mulți oameni care practică acest plan de consumă consumă o dietă curată în timpul săptămânii și își relaxează alegerile alimentare în weekend. Dar dacă weekendul începe vineri și se termină luni, nu practicați cu adevărat dieta Aceasta este de 1½ zile pe săptămână sau aproximativ 4 mese în șapte zile. Sfaturi pentru a vă ajuta să obțineți rezultate Pentru a pierde în greutate la o rată moderată de o lire pe săptămână, trebuie să creați un deficit de calorii de aproximativ de calorii.

regula 80 20 pentru pierderea de grăsime

Dacă dieta nu vă ajută să pierdeți în greutate, faceți aceste ajustări pentru a crea un deficit de calorii și a vedea rezultatele: Exerseaza in fiecare zi. Oricine încearcă să piardă în greutate ar trebui să facă o activitate fizică în fiecare zi.

Exerciții pentru slăbit în zona umerilor

Dar exercițiul zilnic este deosebit de important dacă sunteți pe un plan de alimentație, cum ar fi planulcare include unele alimente bogate în grăsimi și calorii mai mari. Numărați calorii, dacă este necesar.

Verificati in tabelul cu continutul caloric al alimentelor compozitia diverselor alimente pe care le folositi uzual si calculati-va necesarul. Dreneaza spala rinichii de uratii formati din descompunerea proteinelor in aminoacizii utili organismului, dreneaza grasimile ajutand la transportul si eliminarea lor, previne deshidratarea pielii, ce ar determina o ridare a ei prematura, previne deshidratarea musculaturii si a organelor interne cu consecinte negative, nesfarsite pe tot parcursul vietii. Pana aici am vorbit de regimul simplu, care se poate face si acasa. Tinta noastra insa, in afara de slab si rezistent la stres, pe care le puteti atinge cu articoleleeste armonia, aspectul, imaginea, bronzarea si de ce nu relaxarea intr-un loc in care sa ne simtim bine, printre oameni cu aceleasi preocupari. Vorbeam de clubul nostru acum.

Dacă dieta nu funcționează în primele câteva săptămâni, atunci păstrați un jurnal alimentar timp de cel puțin șapte zile. Evaluați aportul caloric și comparați-l cu nevoile dvs. Efectuați ajustări ale planului dvs. Exercitarea porțiunii de control.

De ce regula 80/20 este standardul de aur al echilibrului dietetic

Cea mai bună modalitate de a vă crea deficitul de calorii este de a practica controlul porțiunii. Pe zilele tale curate, e posibil să faci alegeri grozave, dar dacă mănânci prea mult de la alimente, câștigi greutate sau pierzi în greutate.

regula 80 20 pentru pierderea de grăsime

Controlul porțiunii devine și mai important în zilele dvs. Ajustați planul Dacă practicați controlul porțiunilor și exercitați în mod regulat și încă nu puteți crea deficitul de calorii necesar pentru a pierde în greutate, atunci ajustați dieta la un plan de Încă mai ai o "pauză" în regula 80 20 pentru pierderea de grăsime săptămânii, dar în loc să îți relaxezi alimentele pentru 4 mese, mănânci două mese care permit câteva indulgențe.

Regula nu funcționează pentru toată lumea, în special pentru persoanele care încearcă să piardă în greutate.

regula 80 20 pentru pierderea de grăsime

Dacă dieta nu funcționează nici după ce ați făcut ajustările, este posibil să aveți nevoie de un program de scădere în greutate cu mai multă structură. Explorați alte programe de hrană pentru a găsi cea mai bună dietă pentru dvs.

Nutriție vs. Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter De ce nutriția este esențială pentru pierderea de grăsime corporală Ați auzit fraza "nu puteți ieși dintr-o dietă proastă" și aceasta este linia de jos în ceea ce privește menținerea unui corp sănătos.

Related Content.

Asevedeași