Restaurante pentru pierderea in greutate. Cât de mult ar trebui să cântărească porții în cantine și restaurante

pierdere in greutate -

Legume arahide gătite gr Preparate din legume nealcoolice gr Vinaigrette gr Supă de fasole ml Supă sau borscht ml Suc de ml Nuci 15 gr Sosuri 30 gr Dimensiunea de servire - cât de mult să mănânci la o masă, pentru a nu fi mai bine?

Cât de mult ar trebui să cântărească porții în cantine și restaurante

Postat de BODYCAMP Cât de mult să mănânce la o masă, astfel încât să nu supraîncărcați stomacul și să nu încalce principiile de alimentație sănătoasă sau să piardă în greutate. Cum să măsurați pentru dvs. Cum determinați dimensiunea de servire?

Mai înainte, părinții au întrebat: "câte linguri trebuie să puneți" și acum noi suntem confruntați cu această problemă. Se știe că ar trebui să existe suficientă mâncare în farfurie, pentru a nu lăsa masa înfometată, dar, de asemenea, să nu exagereze. Cum se realizează acest lucru? La urma urmei, uneori este încă dificil să se reziste la o bucată de prăjitură suplimentară.

Au participat două grupuri de subiecți: medici și oameni departe de medicină. Aceasta înseamnă că o persoană nu poate determina întotdeauna prin ochi porțiunea de dimensiune în grame pe care o va mânca. Din aceasta se dovedește că calculul numărului de calorii o metodă destul de populară de a pierde în greutate nu este întotdeauna adecvat și corespunde cu cel consumat efectiv. Oricum, nu este întotdeauna aceeași pentru a cântări produsele pe cântare de restaurante pentru pierderea in greutate.

Ieșirea din această problemă a fost simplă. Ce va duce la supraalimentarea?

Servește dimensiunea cu o nutriție adecvată

Nimeni nu este asigurat împotriva supraalimentării. Și în cazul consumării unei cantități excesive de alimente, o persoană se simte greu, nu este dispus să muncească, procesele de gândire sunt încetinite, lenea apare citiți cum să depășiți lenea într-una din articolele de pe site-ul nostru. Deoarece corpul își aruncă toată forța pentru a depăși și digera o cantitate imensă de produse. Luați în considerare distribuția componentelor alimentare care au intrat în tractul gastro-intestinal GIT.

Atunci când sunt utilizate în cantități mari, aminoacizii și polipeptidele componentele proteice nu vor restaurante pentru pierderea in greutate absorbite din produse. Dar va exista o stagnare a alimentelor în tractul gastro-intestinal, procesele de dezintegrare vor începe. Este posibil să apară constipație constipație. Semnele de afectare a motilității tractului digestiv apar pe pielea feței.

m-am străduit să slăbesc

A încălcat activitatea glandelor. Și aceasta conduce cel mai adesea la o erupție de natură inflamatorie. Citiți articolul nostru - cum să vă îngrijiți corespunzător pielea. Cu carbohidrați și grăsimi, situația este diferită.

Toate acestea sunt utilizate de organism pentru nevoile lor. În același timp, cantitatea de grăsimi și carbohidrați consumate este distribuită în funcție de nevoile organismului.

Beneficiile PP

Aceste componente sunt utilizate pentru: 1 digestia produselor alimentare; 2 munca creierului; 3 furnizarea unui nivel de bază al activității celulare aceasta este cantitatea minimă de energie necesară pentru a menține activitatea vitală ; 4 performanța celulelor funcțiilor lor speciale care necesită costuri energetice mai mari; 5 reducerea mușchilor scheletici; 6 acumularea de glicogen în ficat și mușchi.

După consum, carbohidrații din tractul gastro-intestinal suferă multe schimbări. În cele din urmă, ele sunt defalcate la glucoză, care este absorbită în intestinul subțire în sânge. Datorită insulinei, aceasta intră în toate celulele corpului. Și în creier, ficat și mușchi, debitul său este determinat de un gradient de concentrație.

Cu cât mai multă cantitate de glucoză circulă în sânge, cu atât mai mult se duce la aceste organe. Dacă exageați, cantitatea de glucoză va crește dramatic, respectiv crește consumul de organe.

pierdere în greutate c3g

Muschii și ficatul vor acumula glicogen în mod normal, în mușchii unei femei care cântărește 65 kg se află g de glicogen. Dacă există o mulțime de acest glicogen, acesta începe să intre în celulele grase. De acolo este foarte dificil să o scoateți.

Nutritie (19)

Același lucru se întâmplă și cu grăsimi. Dar când se divizează un gram de carbohidrați, se eliberează 9 kcal de energie. Prin urmare, dimensiunea porțiunii cu o nutriție adecvată ar trebui să răspundă nevoilor organismului. Determinați dimensiunea porțiunii Metoda simplă Cea mai simplă modalitate de a determina greutatea și volumul necesar al alimentelor este regula principală.

Volumul stomacului într-o stare calmă pe stomacul gol este egal cu dimensiunea pumnului.

Urmărește-ne pe

Pentru a nu exagema pereții musculare ai stomacului și a nu duce la activitatea excesivă, este necesar să se pună în el exact cât poate rezista. În același timp, consumul de alimente ar trebui să se oprească atunci când alimentele se termină pe o farfurie.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Este imposibil pentru o masă să vă raportați "mai multe cam". Pentru aceasta, este mai bine să scoateți vasele, tăvile departe de ochi.

  • pierdere in greutate -
  • Ce contracepție te ajută să slăbești
  • Toamna e momentul ideal pentru pierderea in greutate - Restocracy

II Metoda exactă Există o altă metodă pentru determinarea volumului consumat. El este mai greu. Dar, folosind această metodă, puteți determina cu mai multă precizie dimensiunea porțiunii în grame. Este necesar să ne amintim că: 1 palma unei femei adulte este egală cu de grame de carne albă pui sau pește ; 2 restaurante pentru pierderea in greutate ocupă același volum, care este egal cu pumnul de sex feminin același într-un singur pahar ; 3 jumătate de linguriță de mărimea unghiei degetului mare de 5 gramede exemplu, trebuie să consumați atât de mult ulei de floarea soarelui pe zi; 4 într-o lingură se plasează 10 g suprafața a două unghii ale degetelor ; 5 o mână de un palmier deține două linguri de lichid; aici este o porție de salată verde, cereale, paste făinoase.

Recomandări dieteticiene Există, de asemenea, anumite recomandări ale nutriționiștilor. În opinia lor, există corespondențe între mâini și mâncăruri care conțin diferite substanțe nutritive: 1 alimentele proteice ar trebui să fie restaurante pentru pierderea in greutate o palmă; 2 o farfurie vegetariană fructe, legume, salate fără dressing poate avea dimensiunea unui pumn; 3 partea care se încadrează în carbohidrații complexi este egală cu un palmier; 4 două falangi degetul mare sunt egale cu cantitatea de grăsime de pe placă.

Pentru a pierde în greutate fără să dăuneze sănătății și fără să simțiți senzația de foame, este necesar să reducem randamentul energetic al alimentelor cu kcal. Pentru a stinge senzația de foame, puteți mări partea vegetală. Aveți nevoie doar de mâini pentru a face acest lucru. Ce metodă de utilizat depinde de preferințele individului.

Cum functioneaza Lifebox?

Singurul lucru care este comun este faptul că supraalimentarea afectează grav starea corpului și sănătatea restaurante pentru pierderea in greutate în ansamblu. Îți place? Distribuiți link-ul cu prietenii dvs.! Cât de mentalitate de slabire spirituala să stai în grame sau tot adevărul despre dimensiunea unei porții O dieta sanatoasa ajuta o persoana restaurante pentru pierderea in greutate numai sa nu mai castige kilograme, ci si sa isi piarda excesul de greutate.

Dar, mergând la o nutriție adecvată, mulți se confruntă cu faptul că toți parametrii rămân aceiași. Motivele pentru acest lucru pot fi multe, dar adesea totul - în cantitatea de porții mâncate. În plus față de ceea ce mâncăm, este la fel de important cât de mult am pus pe farfurie.

Mâncatul sănătos la restaurant. Cum să faci alegeri mai bune când ieși în oraș

Pentru a controla cantitatea de alimente consumate, nutriționiștii folosesc conceptul de calorii - aceasta este cea mai exactă definiție a valorii energetice a alimentelor pentru persoanele care doresc să piardă în greutate.

Dacă nu există greutăți alimentare și tabele de calorii de exemplu, în vacanțăpentru o perioadă, puteți utiliza conceptul de servire. În fiecare zi, o persoană care pierde în greutate are restaurante pentru pierderea in greutate de o anumită cantitate de substanțe diferite: vitamine, minerale, oligoelemente, proteine, carbohidrați și grăsimi.

Volumul de porții oferite de nutriționiști ia în considerare normele pentru toate aceste substanțe. Cum sa stai in grame pe zi Carne și pește. Într-o săptămână - nu mai mult de Lactate și produse lactate: zilnic se recomandă să nu mănânci mai mult de 1, porții.

cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru bărbați

Legume și fructe: medicii au recomandat anterior consumarea a porții de legume și fructe. Mai recent, rata a crescut, iar acum se recomandă să mănânci de la cinci la șapte porții de legume nesaturate și porții de fructe pe zi. În general, fructele nu ar trebui să fie abuzate. Aceasta este o porțiune de mărimea unui fistful unui mic copil sau a câtorva nuci de exemplu, exact 7 nuci întregi.

O porțiune din aceeași vară favorită - înghețată - nu trebuie să depășească g. Primul în locul celui de-al doilea Ar trebui să includă prânz, fripturi, salate și supă? Pentru ca produsele alimentare să fie mai bine asimilate și pentru ca organismul să fie mai ușor de digerat, este mai restaurante pentru pierderea in greutate să le aveți în totalitate separat. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să mâncați mai puțin.

Asevedeași