Tara stiles pierderea in greutate de baza, Yoga la domiciliu pentru începători. "Yoga pentru începători" toate seriile de bună calitate.

CE ESTE YOGA FIERBINTE + CUM SĂ PRACTICI îN SIGURANȚĂ - - FITNESS -

Citește mai departe: Barre Workout - Vă poate oferi un dansator? Am avut clienți să-mi spună că ideea de practicarea yoga sună grozav, dar o faci într-o cameră care este în jur de grade pentru minute? Ei bine, pentru mulți sună îngrozitor. Dar, în timp ce transpirați suficient pentru a uda grădina dvs.

puteți pierde în greutate pe Cymbalta

Pentru majoritatea, odată ce o încearcă, ei se îndrăgostesc de fapt de practică - de aici popularitatea enormă a yoga yoga fierbinte, cunoscută și sub denumirea de Bikram yoga. Ce spune cercetarea? Să aruncăm o privire profundă în yoga fierbinte și să vedem dacă beneficiile se potrivesc cu hype-ul. Care sunt avantajele Yoga calda? Times Magazine a raportat un studiu care a fost realizat de Brian L. Tracy, doctorand, om de știință al exercițiului de la Universitatea de Stat din Colorado. Tracy a efectuat două experimente privind efectele fizice ale yoga Bikram, un stil de yoga hot yoga, care implică completarea unei serii stricte de 26 de poze pe o perioadă de 90 de minute într-o cameră încălzită la aproximativ tara stiles pierderea in greutate de baza.

Adulții tineri au fost evaluați după opt tara stiles pierderea in greutate de baza și 24 de sesiuni Bikram. Participanții au arătat, de fapt, unele creșteri modeste ale forței și controlului muscular, precum și o îmbunătățire mare a echilibrului. De asemenea, au obținut o ușoară scăderea greutății corporale. Deși acest lucru a fost bun, nu a fost la fel de mare așa cum se aștepta, deoarece yoga tara stiles pierderea in greutate de baza se simte de parcă lucrați cu adevărat din greu.

Tracy a simțit că trebuie să știe mai multe, așa că a condus un experiment de urmărire cu yoghini cu experiență. De această dată, i-a conectat la echipamentele concepute pentru a-și măsura tara stiles pierderea in greutate de baza cardiac, temperaturile corpului și cheltuielile de energie în timpul unei sesiuni tipice de yoga caldă de 90 de minute.

Aceste date au ajutat să explice de ce unii dintre participanții precedenți au pierdut în greutate mai puțin decât se aștepta inițial. În timp ce ritmul cardiac și temperatura de bază au crescut, ritmurile metabolice ale acestora sau cantitatea de calorii pe care le-au ars corpul au fost aproximativ aceleași cu cineva care a făcut o plimbare rapidă. Indiferent, yoga fierbinte este populară de ceva vreme. Forbes constată că yoga caldă a devenit o afacere de 6 miliarde de dolari, în special, prin anumite nume de marcă.

Profesorul de la Școala de Afaceri din Harvard, Rohit Deshpandé, a împărtășit câteva informații despre ceea ce pare a fi cele mai populare două mărci de yoga: Bikram Yoga, fondată de Bikram Choudhury, care a lucrat pentru un brevet al abordării sale despre yoga; și Tara Stiles, care se concentrează mai mult pe integrarea yoga cu diferite tipuri de mișcări de exerciții pentru a crea un program de exerciții benefice.

Kunena :: Topic: [``]>?: :: dieta per perdere 5 kg in una settimana yahoo (1/1)

Tracy a efectuat experimente pentru a urmări arderea calorică a yoga caldă, care de obicei se mândrește cu un număr destul de mare. Sportivii care au fost testați au raportat arderea a 1.

Nu este un secret faptul că articulațiile, cum ar fi mușchii, trebuie să fie în permanență păstrate în formă. Datorită încărcăturii mari pe sistemul musculo-scheletic, oamenii după patruzeci de ani au început să-și piardă treptat tonusul muscular, articular și musculo-scheletic. Acest lucru duce la dificultăți în mobilitatea bazinului, blocarea coloanei vertebrale lombare, tensiunea la nivelul gâtului, centura umărului și multe alte probleme.

Cu toate acestea, studiul său asupra răspunsurilor fiziologice ale 11 femei și opt bărbați participanți, cu vârste cuprinse între 18 și 40 de ani, a găsit un rezultat diferit și mai puțin semnificativ. Femeile au intrat la o arsură de de calorii, în timp ce bărbații au lovit aproximativ la 90 de minute.

Related Content

În general, yoga a fost odată privită sceptic în ceea ce privește beneficiile sale pentru sănătate, dar, în timp, a câștigat respectul ca o modalitate excelentă de a ajutareduce stresul și îmbunătăți sănătatea și bunăstarea, chiar și prin oportunitățile de meditație pe care le poate oferi.

Este recomandat chiar de unii medici pacienților care pot fi expuși riscului de boli de inimă, precum și celor cu dureri de spate, artrită, depresie și alte afecțiuni cronice. Istoria Yoga calda Sculpturile din piatră, găsite în siturile arheologice și care datează de 5. Este o concepție greșită comună că yoga este înrădăcinată în hinduism; cu toate acestea, structurile religioase ale hinduismului au evoluat mult mai târziu și au încorporat unele dintre practicile yoga, la fel ca multe alte religii tara stiles pierderea in greutate de baza întreaga lume.

Yoga a ajuns probabil în SUA la sfârșitul anilordar nu a câștigat popularitate până în anii ' Cel mai adesea privit ca o tradiție străveche, yoga a devenit acum și mai frecventă într-o parte uriașă a societății, de la gospodine la hipster, de la bărbați la femei, de la tineri la bătrâni și de la alergători la toate tipurile de sportivi.

Numai în SUA, aproximativ 16 milioane de americani practică yoga în fiecare an, de obicei în clase de grup cu un profesor de yoga certificat. Iată o listă a unor diferențe notabile care să vă ajute să luați în considerare stilul care vă poate fi cel mai potrivit.

peste 50 de ani vor să slăbească

Bikram și-a adus forma de yoga în Statele Unite în Bikram este o practică bazată pe reguli. Studiourile oficiale trebuie să aibă doar covoare și oglinzi doar pe peretele frontal al camerei.

Iluminarea luminoasă este necesară în toată clasa. Nu sunt permise ajustări hands-on. Cursurile de Bikram sunt întotdeauna 90 de minute. Profesorul dă instrucțiuni doar din fața camerei. Nu există muzică în timpul unei clase Bikram.

Pozițiile sunt ținute pentru o anumită perioadă de timp și nu curg împreună. Yoga fierbinte folosește tehnici de respirație numite respirație sau respirație de exhalare, în funcție de postură. Power Yoga similar cu Vinyasa Temperaturi moderat încălzite.

Posturile variază în funcție de stilul de design al instructorului și sunt prezentate într-o serie provocatoare. Baronul Baptiste este un alt cunoscut practicant al stilului Power yoga.

Power yoga nu oferă linii directoare stricte. Clasele pot fi de orice lungime.

Fresh articles

Studioul poate avea orice tip de pardoseală și iluminare. Instructorul sau locația poate alege muzica. De obicei, veți trece prin poziții tradiționale, cum ar fi Salutul Soarelui, Câinele cu fața în jos și Războinicul, curgând perfect de la o poză la alta.

Vinyasa se referă la procesul de respirație și trecerea de la postură la postură, ceea ce este o caracteristică importantă a Power yoga. Respirația curgătoare, care favorizează căldura, numită Ujjayi, este utilizată în care inspirați și expirați ritmic prin nas.

Care sunt avantajele Yoga calda?

Consiliul American pentru Exercițiu ACE slăbire nr sponsorizat cercetările care au examinat răspunsurile la ritmul cardiac și la temperatura de bază nu vreau să slăbești doar grăsime o clasă de yoga în stil cald de 90 de minute.

Dacă ai luat vreodată una dintre aceste clase, probabil că te-ai trezit complet transpirat în transpirație și poate fi chiar înconjurat de propriile bălți de transpirație, ceea ce pentru unii este un sentiment destul de curățător.

Însă esența yoga yoga fierbinte, pentru mulți pasionați de yoga caldă, este forța mentală și concentrarea necesară pentru a îndura antrenamentul la căldură, în același timp, făcând pozele folosind cea mai bună formă posibilă. Aceasta face parte din ceea ce o face captivantă și chiar captivantă.

Cum să urmați o dieta cu reguli personale

Cei care iubesc această intensitate pretind o mai bună atenție, flexibilitate, forță, tonus muscular și fitness general, ca rezultat direct al practicării acestei forme de yoga.

Deci, da, este probabil să obțineți toate aceste beneficii, dar este căldura cu care cercetătorii încearcă să înțeleagă mai bine. ACE i-a cerut lui John P. Porcari, doctorat, și echipei sale de cercetători de la Universitatea din Wisconsin, Departamentul de Științe ale Exercițiului și Sportului din La Crosse să învețe mai multe. Au făcut acest lucru prin recrutarea a 20 de voluntari aparent sănătoși, 7 bărbați și 13 femei, cu vârste cuprinse între 28 și 67 de ani.

Toți participanții au fost practicați yoga caldă în mod regulat; prin urmare, erau familiarizați cu pozele standard și cu mediul cald și umed.

cum să slăbești dacă obez

Înainte de a participa la sesiunea, care a fost condusă de un instructor certificat, fiecare participant a înghițit un senzor de temperatură a corpului de bază și a primit un monitor de ritm cardiac pentru a purta în timpul clasei de yoga.

Temperatura de bază a fost înregistrată înainte de începerea clasei și la fiecare 10 minute pe parcursul ședinței. Frecvența cardiacă a fost înregistrată în fiecare minut în timpul clasei și evaluările sesiunii de efort perceput RPE.

În plus, folosind scara Borg 1—10, care este o modalitate de măsurare a intensității unei activități fizice, nivelurile RPE au fost înregistrate la sfârșitul clasei. Temperatura de bază a crescut constant în întreaga clasă pentru ambele sexe; cu toate acestea, ritmul cardiac, frecvența cardiacă maximă și RPE au fost consecvente între bărbați și femei. Frecvența cardiacă medie a fost de aproape 80 la sută din frecvența cardiacă maximă prevăzută pentru bărbați și de aproximativ 72 la sută pentru femei.

Lecții de yoga pentru începători

Cea mai mare frecvență cardiacă înregistrată în timpul clasei în rândul participanților de sex masculin a fost de 92 la sută și de 85 la sută pentru femei. Temperatura medie cea mai ridicată pentru bărbați a fost de ,2 ± 0,78 ° F și de ,0 ± 0,92 ° F pentru femei, deși un număr de participanți a atins o temperatură ușor mai ridicată. Chiar dacă nu au existat semne de intoleranță la căldură, temperaturile de bază care ating aceste cifre pot fi problematice pentru unii participanți, atât Asociația Națională a Trainerilor Atletici NATAcât și Colegiul American de Medicină Sportivă ACSM afirmă că bolile de căldură legate de efort și lovitura de căldură poate apărea la o temperatură de bază de ° F, deci trebuie luate în considerare temperaturile de miez.

Preocuparea constă în faptul că aceste temperaturi sunt în creștere, fără o mișcare prea mare, deoarece se concentrează în principal pe echilibru și forță, mai degrabă decât pe antrenamentele cardiovasculare.

Și în timp ce transpirația poate elibera toxine, nu face treaba principală, care este să răcească corpul atunci când este încălzit.

de ce pierd in greutate cand imi este rau

Dacă vă simțiți cu capul ușor, poate doriți să ieșiți din cameră, deși multe clase nu sunt pasionate de întreruperi; tara stiles pierderea in greutate de baza regulile. Puteți și trebuie să faceți cinci lucruri cheie pentru a vă menține clasa în siguranță și benefică în același timp. Luați o versiune mai scurtă a clasei. În studiu, temperaturile de bază periculoase au apărut la aproximativ 60 de minute în clasă. Prin reducerea duratei clasei, aceasta ar putea ajuta la reducerea riscurilor provocate de căldură, dar totuși oferă beneficiile utile menționate mai sus.

Păstrați camera la o temperatură mai scăzută. De exemplu, luați cursuri de yoga care sunt în jur de F față de timpul comun de grade în unele clase. Deși unii pot simți că acest lucru se îndepărtează de scopul yoga yoga fierbinte, de multe ori puteți obține aceleași beneficii în timp ce încă transpirați profund! De fapt, multe studiouri la sălile de serviciu complete preferă aceste perioade puțin mai scăzute. Hidratează-te mai frecvent. Există unele controverse cu privire la modul în care spargerile de apă perturbă focalizarea practicii pentru individ și pentru cei din jurul lor, dar știm cu toții că hidratarea este foarte importantă în toate formele de exercițiu.

Poate doriți să luați în considerare găsirea unui instructor de yoga care să încurajeze hidratarea în întreaga clasă. Ascultă-ți corpul.

Cum să urmați o dieta cu reguli personale by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Creați un plan personalizat pentru o mai bună pierdere în greutate Majoritatea dietelor se așteaptă să urmeze un plan alimentar cu multe reguli. Chiar dacă alegeți un program de scădere în greutate care vă permite să mâncați ceea ce doriți, este încă probabil că va trebui să urmați liniile directoare și restricțiile.

Dacă vă simțiți cu capul ușor, greață, confuz sau aveți crampe musculare în timpul sau după o practică de yoga, acestea pot fi semne că trebuie să vă reduceți timpul petrecut în practica yoga sau chiar să îl eliminați cu totul. Înlocuiți nutrienții. Este foarte important să înveți cum să rămâi hidratat, dar rețineți că puteți pierde o mulțime de nutrienți cu o sesiune de transpirație excesivă.

Deseori, participanții vor înlocui doar apa, dar nu își dau seama că sunt la un nivel periculos de redus de potasiu, sodiu și alți electroliți.

Apa de nucă de cocos și o banană pot ajuta la înlocuirea acestor nutrienți. Asigurați-vă că sunteți bine hidratat înainte, în timpul și după practica dvs. Părăsește camera imediat dacă simțiți simptome de epuizare la căldură, cum ar fi amețeli, greață, dureri de cap, confuzie, vedere slabă sau slăbiciune.

Asevedeași