Modalități de pierdere în greutate

10 cele mai bune sfaturi pentru pierdere în greutate, direct de la nutriționiști - voluntarii.ro

Pentru a reduce riscul, aplicaţi metodele cele mai simple, care vă vor ajuta să reduceţi până la de calorii zilnic.

modalități de pierdere în greutate

Ştiri pe aceeaşi temă Vara, pe plajă se numără colăceii şi kilogramele în plus. Dacă în ultimul concediu v-aţi hotărât să porniţi lupta împotriva caloriilor în plus care împiedică procesul de slăbire, specialiştii recomandă câteva trucuri simple: Beţi un pahar de apă înainte de fiecare masă Dacă aveţi tendinţa de a fugi la frigider de fiecare dată când simţiţi poftă de mâncare, gândiţi-vă la varianta de a bea un pahar de apă înainte, scrie cheatsheet.

modalități de pierdere în greutate

Ceea ce experimentaţi poate fi o lipsă a hidratării, nu neapărat nevoia de a mânca. Dormiţi mai mult Majoritatea oamenilor sunt pe deplin conştienţi că ar trebui să doarmă mai mult, dar puţini par să facă o prioritate din această nevoie a organismului.

Transformând aceste practici în obiceiuri, vei observa schimbări semnificative atât asupra aspectului exterior, cât și a modului în care te simți. Fiecare decizie, oricât de mică ar părea, contribuie la schimbările pe care ți le dorești. Iată ce sfaturi au nutriționiștii pentru acelea dintre noi care vor să piardă câteva kilograme: Evită consumul de zahăr și carbohidrați simpli Proteinele, carbohidrații complecși precum fasole, quinoa, orez, dar și grăsimi sănătoase precum ulei de cocos, avocado, nuci și semințe, ajută la echilibrarea nivelului de zahăr din corp, eliminând pofta de dulciuri. Adaugă în alimentația ta aceste produse și fii atentă la schimbările care se produc. Dormi mai mult Cercetările arată că fiecare oră de somn înainte de echivalează cu două ore de odihnă după acest interval.

Conform unui studiu realizat îninsuficienţa somnului poate creşte consumul de alimente în mai multe moduri. Autorul cercetării a sugerat modalități de pierdere în greutate că somnul ar trebui să fie pe lista regulilor atunci când vine vorba de diete.

modalități de pierdere în greutate

Folosiţi farfurii roşii Au existat studii care au confirmat faptul că folosirea unor farfurii de dimensiuni mai mici reduce consumul de alimente.

Curios, inclusiv alegerea culorii potrivite poate ajuta la pierdere în greutate. Conform studiilor, subiecţii care au mâncat din farfurii roşii au mâncat mai puţin în timpul unei mese.

10 Sfaturi pentru a Slabi FOARTE MULT!

Alegeţi să coaceţi alimentele preferate în loc să le prăjiţi Majoritatea experţilor în nutriţie avertizează cu privire la consumul de alimente prăjite.

Alegerea coacerii alimentelor preferate poate scădea consumul de calorii cu până la de unităţi.

modalități de pierdere în greutate

Coacerea cartofilor dulci în loc de prăjirea lor poate însemna o reducere cu de calorii la 11 grame de grăsime. Aveţi grijă la caloriile din băuturi Mulţi uităm să luăm în considerare caloriile lichide pe care le consumăm. Unele cocktail-uri şi tipuri de bere conţin echivalentul modalități de pierdere în greutate calorii al unei mese.

modalități de pierdere în greutate

Puteţi reduce cu uşurinţă de calorii pe zi făcând alegeri inteligente în ceea ce priveşte băuturile consumate. Începeţi masa cu o supă Utilizaţi mâncarea în avantajul vostru, alegând la felul întâi ceva sănătos. Supa este cea mai bună opţiune, dar puteţi alege şi salate sau alte legume.

Studiul a fost condus de Universitatea Plymouth si de Universitatea Queensland.

Luaţi-vă timp să mestecaţi hrana Studiile arată că mestecatul în mod corespunzător poate reduce cantitatea de hrană pe care o consumăm la o singură masă. Făcând acest lucru în mod regulat, o persoană poate reduce numărul caloriilor în fiecare zi.

modalități de pierdere în greutate

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.

Asevedeași